ممنوعیت خرید و فروش مرغ زنده در کشتارگاه‌های خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 فروردین 1399 | 20:12 ب.ظ
ممنوعیت خرید و فروش مرغ زنده در کشتارگاه‌های خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از ممنوعیت خرید و فروش مرغ زنده در کشتارگاه‌های استان خبر داد و گفت: این تصمیم براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان و برای جلوگیری از زیان مرغداران اتخاذ شده است. به گزارش نخبگان امیرحسین نظری در گفت و گویی، اظهار کرد: در چند ماه اخیر قیمت مرغ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از ممنوعیت خرید و فروش مرغ زنده در کشتارگاه‌های استان خبر داد و گفت: این تصمیم براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان و برای جلوگیری از زیان مرغداران اتخاذ شده است.

به گزارش نخبگان امیرحسین نظری در گفت و گویی، اظهار کرد: در چند ماه اخیر قیمت مرغ در بازار استان بسیار کاهش یافته است و به این دلیل مرغداران در این زمینه با مشکلات متعددی مواجه شده اند.

وی افزود: با توجه به نوسانات قیمت مرغ در بازار و برای جلوگیری از زیان مرغداران استان، ستاد تنظیم بازار استان در مصوبه ای اعلام کرده است که تا اطلاع ثانوی کشتارگاه های استان اجازه خرید و فروش مرغ زنده را ندارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران، کارگروه تنظیم بازار استان تصمیم گرفته تا با همکاری تشکل های مرغداری و تولیدکنندگان مرغ و کشتارگاه ها، از این پس مرغ زنده به صورت کارمزدی توسط کشتارگاه ها کشتار شود.

نظری خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان قیمت خرید مرغ زنده هر کیلوگرم ۸۵۰۰ تومان، نرخ فروش به خرده فروش ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ مصرف کننده ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار