تولید روزانه ۱۲۰۰ دست لباس کادر درمان در سپاه خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 فروردین 1399 | 18:50 ب.ظ
تولید روزانه ۱۲۰۰ دست لباس کادر درمان در سپاه خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان با اشاره به تولید روزانه هزار و ۲۰۰ دست لباس محافظ کادر درمان در سپاه ولی عصر خوزستان، گفت: تامین لباس های محافظ یکی از مشکلات اصلی بود که کشور در ابتدا با آن مواجه بود اما خوشبختانه یکی از شرکت های دانش بنیان در دزفول توانست مجوز بگیرد و نیاز کشور و استان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان با اشاره به تولید روزانه هزار و ۲۰۰ دست لباس محافظ کادر درمان در سپاه ولی عصر خوزستان، گفت: تامین لباس های محافظ یکی از مشکلات اصلی بود که کشور در ابتدا با آن مواجه بود اما خوشبختانه یکی از شرکت های دانش بنیان در دزفول توانست مجوز بگیرد و نیاز کشور و استان را به لباس های محافظ کادر درمان رفع کند.

غلامرضا شریعتی امروز (۲۸ فروردین) در بازدید از مجموعه جهان آرا سپاه ولی عصر(عج) خوزستان اظهار کرد: امروز از مجموعه جهان آرا که توسط سپاه پاسداران برای تولید لباس‌های یک بار مصرف معروف به لباس های فضایی برای کادر درمانی که از بیماران کرونایی مراقبت می‌کنند، ساماندهی شده است، بازدید کردیم. یکی از مشکلات اصلی که کشور در ابتدا با آن مواجه بود، این مساله بود. اما خوشبختانه یکی از شرکت‌های دانش بنیان در دزفول توانست مجوز بگیرد و نیاز کشور و استان را به لباس‌های محافظ کادر درمان، رفع کند.

به گزارش نخبگان، وی افزود: پس از آن سپاه ولی عصر(عج) توانست در اهواز مجموعه ای تشکیل دهد و روزانه هزار و ۲۰۰ لباس را با استاندارد وزارت بهداشت که باید بالاترین استانداردها را داشته باشد، برای کادر درمانی تولید کند. همچنین این مجموعه دارای ظرفیت افزایش تولید روزانه هزار و ۵۰۰ لباس را دارد.

استاندار خوزستان بیان کرد: با پتروشیمی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز هماهنگی شده تا مواد اولیه تامین شود و مواد در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد تا بتوان تعداد بیشتری لباس محافظ کادر درمانی تولید کرد. به همین علت ما در استان، پس از آنکه این خط تولیدها به راه افتادند، کمبودی نداریم و این کار بسیار ارزشمند است. محافظت از کادر درمانی، پرستاران، پزشکان و پیراپزشکان اولویت اصلی است.

شریعتی ضمن تشکر از سپاه ولی عصر و شرکت تولید کننده لباس محافظ کادر درمان، گفت: قرارگاه شفا کارهای زیادی انجام داده به عنوان مثال مراکز قرنطینه را در استان راه اندازی کرده و بسته های بهداشتی و معیشتی را سامان‌دهی کرده است و هرجایی که کم و کسری داشته‌ایم، سپاه وارد عمل شده تا قصور و کمبودها رفع شود و تاکنون این همکاری‌ها وضعیت استان را ثابت نگه داشته است.

به گزارش نخبگان، همچنین سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان اظهار کرد: استاندار قول دادند که نسبت به تامین چرخ‌های خیاطی برای مجموعه جهان آرا کمکی کنند. ما در اهواز و استان جهت تشکر ویژه از کادر درمان، امیدوارم بتوانیم درصد تولید لباس را از هزار و ۲۰۰ دست به ۲ هزار برسانیم تا کادر درمان ما دغدغه‌ای نداشته باشد. همچنین از خواهرانی که در حوزه تولید لباس در دو شیفت صبح و بعد از ظهر مشغول به کار هستند، تشکر می کنم./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار