دستفروشان اهواز در روزهای کرونایی چه می‌کنند؟

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 فروردین 1399 | 18:44 ب.ظ
دستفروشان اهواز در روزهای کرونایی چه می‌کنند؟ زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون خدمات شهری شهرداری اهواز آخرین وضعیت فعالیت دستفروشان پس از تعطیلات نوروز را تشریح کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا علیرضا عالیپور در گفت‌وگویی با اشاره به نحوه فعالیت اصناف، اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیم ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اهواز، همچنان دستفروشان و بازارهای کپری غیربهداشتی و پرازدحام […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز آخرین وضعیت فعالیت دستفروشان پس از تعطیلات نوروز را تشریح کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا علیرضا عالیپور در گفت‌وگویی با اشاره به نحوه فعالیت اصناف، اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیم ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اهواز، همچنان دستفروشان و بازارهای کپری غیربهداشتی و پرازدحام تعطیل هستند.

وی افزود: پس از پایان تعطیلات نوروزی نیز شب‌بازار کوی ملت، جمعه‌بازار و بازار الغدیر که برای سامان‌دهی دستفروشان نادری پیش‌بینی شده بود، بازار پرنده‌فروشان و دستفروشان مستقر در خیابان‌های فرعی مرکز شهر با همکاری نیروی انتظامی و مقام قضایی جمع‌آوری شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تصریح کرد: فعالیت چند بازار مهم تره‌بار مانند بازار کیان، بازار خیابان جعفری و بازار صدف منوط به سامان‌دهی شده است. مکان مناسبی برای این کاسبان پیش‌بینی شده و پس از سامان‌دهی نسبت به جمع‌آوری آنان اقدام خواهد شد. اخطارهای لازم نیز به دستفروشان این بازارها داده شده است.

عالیپور با اشاره به فعالیت برخی بساطی‌های میوه‌فروش در مناطقی از شهر، بیان کرد: فعالیت دستفروشان در نقاط مختلف اهواز همچنان ممنوع است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار