فراخوان پذیرش پرستار، بهیار و کمک بهیار داوطلبانه در هلال احمر خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 فروردین 1399 | 22:32 ب.ظ
فراخوان پذیرش پرستار، بهیار و کمک بهیار داوطلبانه در هلال احمر خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: این جمعیت در رشته‌های پرستاری، بهیاری، و کمک بهیاری برای ارایه خدمات هر چه بهتر به مبتلایان ویروس کرونا داوطلب افتخاری می‌پذیرد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا علی خدادادی روز چهارشنبه در گفت و گویی بیان کرد: این جمعیت به منظور ارایه خدمت در مراکز نقاهتگاهی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: این جمعیت در رشته‌های پرستاری، بهیاری، و کمک بهیاری برای ارایه خدمات هر چه بهتر به مبتلایان ویروس کرونا داوطلب افتخاری می‌پذیرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا علی خدادادی روز چهارشنبه در گفت و گویی بیان کرد: این جمعیت به منظور ارایه خدمت در مراکز نقاهتگاهی بیماران بهبود یافته از ویروس کرونا در رشته‌های پرستاری، بهیاری و کمک بهیاری داوطلب افتخاری میپذیرد.

وی گفت: از علاقمندان به مشارکت در این فعالیت‌ دعوت می‌شود با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر خوزستان نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: بیمارستان سابق طالقانی اهواز که متعلق به هلال احمر است با یکصد تخت برای بستری بیماران مبتلا به کرونا و همچنین به عنوان نقاهتگاه اختصاص یافته است.
وی افزود: هلال احمر به عنوان معین وزارت بهداشت در خصوص بیماری کرونا تعیین شده است که در بخش های مختلف آموزش مراقبت‌های بهداشتی ، غربالگری و فراهم کردن شرایط بستری و نقاهت بیماران مبتلا به کرونا فعالیت دارد.
جمعیت هلال احمر از ابتدای شیوع ویروس کرونا به همراه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خوزستان در ارایه خدمات به مردم در بحث کرونا و مقابله با انتشار این ویروس فعال بوده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار