ورودی هفتکل به مسجدسلیمان مسدود شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 فروردین 1399 | 02:04 ق.ظ
ورودی هفتکل به مسجدسلیمان مسدود شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرماندار مسجدسلیمان گفت: باتوجه به تعداد مبتلایان به کرونا در شهر‌های همجوار مسجدسلیمان روند صعودی در پیش گرفته است این مسیر دوباره مسدود شد. به گزارش نخبگان، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان گفت: با هدف کنترل و جلوگیری از افزایش مبتلایان به کرونا با دستور رئیس شورای تامین مسجدسلیمان مجددا کنترل سختیگرانه در ورودی هفتکل به مسجدسلیمان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرماندار مسجدسلیمان گفت: باتوجه به تعداد مبتلایان به کرونا در شهر‌های همجوار مسجدسلیمان روند صعودی در پیش گرفته است این مسیر دوباره مسدود شد.

به گزارش نخبگان، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان گفت: با هدف کنترل و جلوگیری از افزایش مبتلایان به کرونا با دستور رئیس شورای تامین مسجدسلیمان مجددا کنترل سختیگرانه در ورودی هفتکل به مسجدسلیمان در سه راهی گلگیر در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: این در حالی است که در روز‌های گذشته طبق آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، تعداد مبتلایان به کرونا در شهر‌های همجوار مسجدسلیمان روند صعودی در پیش گرفته است، مجبور به مسدود سازی دوباره این مسیر شدیم.

پاکدل بیان داشت: پرسنل کارخانه سیمان گلگیر، باید دارای برگ تردد برای خود یا خودرو حامل خود از نهاد، شرکت یا سازمان مربوطه باشند/ باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار