رییس سازمان صمت استان عنوان کرد:

پرداخت بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 فروردین 1399 | 22:19 ب.ظ
پرداخت بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پرداخت بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید استان شامل بنگاه های صنفی و صنعتی در سال گذشته خبرداد. به گزارش نخبگان امیرحسین نظری در گفت وگویی، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و توسعه اشتغال پایدار در استان در سال ۹۸، سازمان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پرداخت بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید استان شامل بنگاه های صنفی و صنعتی در سال گذشته خبرداد.

به گزارش نخبگان امیرحسین نظری در گفت وگویی، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و توسعه اشتغال پایدار در استان در سال ۹۸، سازمان صمت خوزستان مطابق برش استانی اعتبارات ملی، در مجموع تعداد ۳۲۹ بنگاه صنفی و صنعتی را برای دریافت تسهیلات به بانک های طرف قرارداد و صندوق توسعه ملی معرفی کرد.

وی افزود: در سال گذشته مجموعاً ۱۶۶ بنگاه صنعتی و صنفی در قالب اعتبارات تبصره ۱۸ به بانک های ملی، تجارت، آینده، توسعه تعاون، صنعت و معدن، پست بانک و سپه معرفی شدند.

نظری تصریح کرد: در این بخش مطابق برش استانی میزان سهمیه اعتبارات تخصیصی استان بیش از ۴ هزار میلیارد و ۱۰ میلیون ریال بود اما در این زمینه ۱۶۶ بنگاه در مجموع با مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال در قالب مصوبات کمیته مالی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به بانک ها معرفی شدند.

وی عنوان کرد: از مجموع ۴هزار میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال اعتبارات مصوب شده در ستاد تسهیل استان، مبلغ ۲هزار میلیارد و ۶۰ میلیون ریال از اعتبارات در بانک ها نیز مصوب شده و در حال انجام مراحل اداری است.

رییس سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه تا کنون بالغ بر یک هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار کرد: در حوزه تبصره ۱۸ بهترین عملکرد بانکی متعلق به بانک صنعت و معدن بوده که با پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب تقریباً به ۹۳ درصد تعهدات بانکی خود عمل کرده است.

نظری با اشاره به گزارش عملکرد طرح رونق تولید سال ۹۷ و ۹۸ گفت: مجموعاً ۱۶۳ شرکت جهت اخذ تسهیلات به مبلغ بیش‌ از ۱۰ هزار میلیارد ریال به بانک ها معرفی شده اند که ۵۲ شرکت با مبلغ ۲هزار میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال اعتبار خود را دریافت کرده اند. همچنین دو شرکت فولاد اکسین و گروه ملی فولاد ایران جهت اخذ ۳هزار میلیارد ریال از اعتبارات رونق تولید به بانک ها معرفی شده اند که چند روز آینده اعتبارات خود را جذب می کنند./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار