در بازدید از کارخانه تزریق گاز آغاجاری مطرح شد

مهندس پیرامون: اولویت، حفظ سلامت کارکنان و پیشگیری از انتشار بیماری است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 فروردین 1399 | 21:29 ب.ظ
مهندس پیرامون: اولویت، حفظ سلامت کارکنان و پیشگیری از انتشار بیماری است زمان مطالعه: < 1 دقیقه یکشنبه ۱۷ فروردین، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، به منظور بررسی روند خدمات واقدامات انجام شده جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در واحدهای عملیاتی، از کارخانه تزریق گاز آغاجاری بازدید کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری در این بازدید، مهندس […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکشنبه ۱۷ فروردین، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، به منظور بررسی روند خدمات واقدامات انجام شده جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در واحدهای عملیاتی، از کارخانه تزریق گاز آغاجاری بازدید کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری در این بازدید، مهندس پیرامون پس از دیدار و گفت و گو با کارکنان وضعیت رسیدگی و رضایتمندی کارکنان از خدمات و اقدامات پیشگیرانه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: منابع انسانی هر سازمان سرمایه های اصلی آن محسوب و حفظ سلامت و تندرستی کارکنان در این شرایط، مهمترین رسالت ما به شمار می آید .

وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت مقرارت وپروتکل های بهداشتی عنوان کرد: کمیتهای به منظور پیشگیریو مبارزه با ویروس کرونا در روزهای آغازین این بیماری در شرکت آغاجاری تشکیل و اعضای این کمیته ملزم به پیگیری و کنترل های لازم گردیده اند.

مهندس پیرامون، پایش مستمر کارکنان، تامین به موقع اقلام و لوازم بهداشتی-درمانی، گندزدایی و ضد عفونی نمودن ادارات، دفاتر و کارگاههای تاسیساتی، درمانگاهها و رستوران هاو اجرای پروتکل ها و ضوابط اعلام شده از سوی مقام عالی وزارت و سازمان بهداشت ودرمان را از وظایف اصلی این کمیته برشمرد.

در پایان مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری استمرار تولید را حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی دانست

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار