اجرای ۱۴ کیلومتر شبکه آب در راستای تامین و تقویت آب شرب ملاشیه

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 فروردین 1399 | 20:39 ب.ظ
اجرای ۱۴ کیلومتر شبکه آب در راستای تامین و تقویت آب شرب ملاشیه زمان مطالعه: ۲ دقیقه اجرای ۱۴ کیلومتر شبکه آب در راستای تامین و تقویت آب شرب ملاشیه معاون امور عمرانی استانداری خوزستان به همراه مدیرعامل شرکت آبفا اهواز روز جمعه ۱۵فروردین ماه از اتمام عملیات لوله گذاری پروژه ی آبرسانی به شبکه آب ملاشیه بازدید نمود. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اجرای ۱۴ کیلومتر شبکه آب در راستای تامین و تقویت آب شرب ملاشیه

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان به همراه مدیرعامل شرکت آبفا اهواز روز جمعه ۱۵فروردین ماه از اتمام عملیات لوله گذاری پروژه ی آبرسانی به شبکه آب ملاشیه بازدید نمود.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، فاضل عبیات  اظهار کرد: این پروژه در راستای افزایش فشار و رفع مشکل قطعی آب لوله‌کشی این منطقه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در مراحل پایانی خود متوقف شده بود، افزود: با توجه به شرایط بحرانی موجود و پیگیری‌های انجام شده، مقرر شد شرکت آبفا تکمیل آن را در دستور کار قرار دهد.

عبیات تصریح کرد: این پروژه در چند روز اخیر با سرعت دنبال شد و از امشب با اتصال آن به شبکه آب شهری اهواز، انتظار می‌رود مشکل افت فشار و قطعی آب در بخش‌های انتهایی منطقه رفع شود.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز  گفت: براساس گزارشات واصله مبنی بر وجود افت و کم فشاری در منطقه ملاشیه به ویژه انتهای شبکه( کمربندی ملاشیه) به علت مصرف بالای آب در شرایط کنونی  ، مشکل منطقه را بررسی نموده و مقرر کردیم پیمانکار از سیزده فروردین در منطقه مستقر شود که امیدواریم با اتمام پروژه ی اجرای حدود ۱۴ کیلومتر شبکه آب در منطقه این معضل حل شود .

بهنام مریدی ضمن اینکه از مردم تقاضای رعایت الگوی صحیح مصرف آب را در شرایط کنونی داشت ، افزود: از جمعیت این منطقه تنها حدود ۱۷۰۰ نفر مشترک مجاز آب می باشند و حدود ۵ هزار و ۳۰۰ نفر مشترک مجاز شرکت آبفا نیستند که انتظار می رود این عزیزان نیز به صورت مجاز مشترک آب شوند  تا انشعابات اصولی نصب و کنترل مصارف دقیق تر صورت پذیرد. مریدی تصریح کرد: هزینه درخواست انشعاب آب با اعمال تقسیط و همکاری همه جانبه از سوی شرکت آبفا با شهروندان گرامی صورت خواهد پذیرفت و  انشاالله با اقدام از سوی این شهروندان گرامی نیز شرایط تحت کنترل کامل  درخواهد آمد .

وی همچنین در خصوص پرداخت قبوض آب گفت: شرکت آبفای اهواز شرکتی خودگردان و بدون منبع در آمد دولتی میباشد که با این وجود دارای بیش از ۱۸۰۰ نفر نیروی عملیاتی است که اکثرا به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال فعالیت هستند تا بتوانند روزانه آب شرب سالم را با حداکثر ظرفیت تولید در تصفیه خانه ها وارد شبکه نمایند.

وی ادامه داد: شرکت تنها برای ضدعفونی و گندزدایی این آب بیش از یک و نیم میلیارد تومان هزینه متحمل می گردد و همچنین آبی را که از منابع تامین غدیر و حیات نیز وارد تصفیه خانه‌ها می‌شود ، خریداری می نماید لذا اگر قبوض پرداخت نگردد در چرخه تولید خلل ایجاد می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز با اشاره به سخنان وزیر محترم نیرو در خصوص رعایت حال شهروندان در زمینه ی نحوه ی پرداخت هزینه آب بها خاطر نشان کرد: طبق فرمایشات وزیر محترم نیرو ،  انشاالله در نحوه ی پرداخت بدهی شهروندان همکاری همه جانبه از سوی ما صورت می پذیرد لذا استدعا داریم کلیه مردم شریف اهواز نیز همراه ما باشند و همچنین در شرایط شیوع ویروس کرونا و افزایش سرانه ی مصرف آب ، انشاالله مدیریت مصرف را فراموش ننمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار