اختصاص بیمارستان طالقانی اهواز به بیماران کرونا

تاریخ انتشار: جمعه 23 اسفند 1398 | 14:28 ب.ظ
اختصاص بیمارستان طالقانی اهواز به بیماران کرونا زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بیمارستان آیت اله طالقانی سابق هلال احمر استان با ۱۰۰ تخت خواب برای پذیرش و بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت. به گزارش اعتدال نخبگان علی خدادادی روز پنجشنبه در آیین افتتاح  مرکز جامع درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر خوزستان( بیمارستان آیت اله طالقانی سابق) اهواز بیان کرد: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بیمارستان آیت اله طالقانی سابق هلال احمر استان با ۱۰۰ تخت خواب برای پذیرش و بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

به گزارش اعتدال نخبگان علی خدادادی روز پنجشنبه در آیین افتتاح  مرکز جامع درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر خوزستان( بیمارستان آیت اله طالقانی سابق) اهواز بیان کرد: این بیمارستان که متعلق به جمعیت هلال احمر اهواز است با ظرفیت پذیرش و بستری ۱۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا آماده ارائه خدمت به مردم خوزستان است.
وی گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا و شورای تامین استان مقرر شد با توجه به نیاز افزایش ظرفیت پذیرش و بستری بیماران مبتلا به کویید ۱۹ در سطح استان زمینه استفاده از سایر مراکز درمانی متعلق به دستگاه های اجرایی فراهم شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: این بیمارستان به منظور همکاری های فرا بخشی و با مشارکت معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خوزستان و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تجهیز و آماده ارائه خدمت به مردم شده است.
وی گفت: شعبه دوم داروخانه هلال احمر و مرکز تصویر برداری و آزمایشگاه در این بیمارستان مستقر شده است و این مرکز به عنوان معین دانشگاه علوم پزشکی در ستاد مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده است .

 خدادادی اظهار داشت: مقرر شده است معاونت بهداشت،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور نیز نسبت به تجهیز بیش از پیش این مرکز به جمعیت هلال احمر خوزستان مساعدت لازم را داشته باشد.
بیمارستان طالقانی هلال احمر در گذشته به عنوان بیمارستان سوانح و سوختگی جنوب غرب کشور در اهواز فعالیت داشته است که بعد از افتتاح بیمارستان جدید سوانح و سوختگی در اهواز این بیمارستان به مرکز جامع درمانی و توانبخشی هلال احمر تغییر کاربری یافت.

بیمارستان رازی اهواز به عنوان بیمارستان اصلی در بحث ویروس کرونا در استان تعیین شده است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا ظهر امروز آزمایش  ۱۵۸ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مثبت شده است که از این تعداد ۳۰ نفر جان خود را از دست داده اند./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار