در نشست صمیمی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شهردار اهواز مطرح شد

توسعه همکاری­ها برای توسعه شهری پایتخت نفتی ایران

تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 بهمن 1398 | 14:56 ب.ظ
توسعه همکاری­ها برای توسعه شهری پایتخت نفتی ایران زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی در نشستی با حضور احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و موسی شاعری شهردار اهواز بر لزوم تعامل و همکاری متقابل دو مجموعه به منظور حل برخی از مشکلات شهر اهواز تأکید شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در این […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی در نشستی با حضور احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و موسی شاعری شهردار اهواز بر لزوم تعامل و همکاری متقابل دو مجموعه به منظور حل برخی از مشکلات شهر اهواز تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در این نشست که عصر شنبه ۱۲ بهمن برگزار شد، مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه همکاری و تعامل دوسویه همواره باید مدنظر سازمان­ها قرار بگیرد گفت: هر حرکتی که از سوی سازمان ها برای مردم صورت می گیرد باید ملموس باشد و این اطمینان برای شهروندان حاصل شود که خدمات انجام شده در جهت رفاه و کسب رضایت آنان است.

وی افزود:  وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران نیز همواره در پروژه­های مختلف عام المنفعه و عمرانی از جمله زیرساختهای شهری، نوسازی و بازسازی مدارس، احداث مراکز درمانی، راهسازی و … به ارائه خدمات به مردم فعال بوده که از جمله آن می توان به اجرای پروژه های متعددی با اعتباری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان در استان خوزستان در سال اخیر اشاره کرد.

محمدی در پایان گفت: نگاه و دغدغه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز به مانند شهرداری، کمک به مردم است و ما از هیچ سعی و کوششی در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد

شهردار اهواز نیز بااشاره به برخی مشکلات عمده شهری از جمله وضعیت آسفالت شهر، فضای سبز، ماشین آلات آتش نشانی و … گفت: به منظور تغییر سیمای شهر پروژه های متعددی انجام گرفت، اما باتوجه به وسعت و جمعیت شهر اهواز برای تکمیل سایر پروژه ها نیاز به مساعدت و یاری سایر دستگاه های اجرایی به ویژه نفت وجود دارد.

موسی شاعری ادامه داد: ما نیز به محدودیت­های فعلی شرکت نفت واقف هستیم اما لازم است علی رغم همه این مشکلات همکاری بیشتری برای توسعه شهر اهواز داشته باشد.

در این نشست که مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و تنی چند از مدیران دو مجموعه حضور داشتند درخصوص موارد دیگری از جمله، لزوم سیاست گذاری کلان برای حل ریشه ای مشکلات موجود، هم افزایی و هم گرایی بیشتر دو مجموعه، اصلاح روش­های فعلی، نگاه مثبت دو مجموعه برای توسعه شهری، تمرکز منابع در جاهایی که اثرگذاری بیشتری دارد بحث و تبادل نظر شد.

در پایان این نشست با دستور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب مقرر شد با قید فوریت جلساتی با حضور معاونین و کارشناسان دو مجموعه به منظور تعامل بیشتر بین دو مجموعه تشکیل شود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار