تاکنون بیش از 600 دکل بطور کامل شستشو شده اند

وزیرنیرو :تمامی امکانات و تجهیزات برای رفع سریع مشکلات آب و برق شهر اهواز بسیج شده اند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 5 اسفند 1395 | 17:54 ب.ظ
وزیرنیرو :تمامی امکانات و تجهیزات برای رفع سریع مشکلات  آب و برق شهر اهواز بسیج شده اند زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان ،حمید چیت چیان امروز در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه شماره ۲ اهواز طی سفر امروزش به خوزستان عنوان کرد  : مشکل قطعی آب فقط در شهر اهواز و چند شهر هم جوار بود که علت آن هم این بود که از چند مسیر تامین برق برای تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ انجام […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان ،حمید چیت چیان امروز در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه شماره ۲ اهواز طی سفر امروزش به خوزستان عنوان کرد  :

مشکل قطعی آب فقط در شهر اهواز و چند شهر هم جوار بود که علت آن هم این بود که از چند مسیر تامین برق برای تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ انجام می شد ولی با قطعی برق مشکل قطعی آب نیز بوجود آمد .

? در پی بروز این مشکل ۲۰دستگاه ژنراتور از نقاط مختلف کشور به اهواز منتقل کردیم و این ژنراتورها در تمامی تصفیه خانه ها و ایستگاههای پمپاز شهر اهواز نصب شدند و امروز در بازدید دکتر روحانی دستور راه اندازی آن صادر شد

? با نصب این ژنراتورها اگر به هر دلیلی مشکل قطعی برق بوجود بیاید ایستگاه های پمپاژ با این سیستم اضطراری می توانند کار تصفیه آب و پمپاژ آب را بدون وقفه انجام دهند.

? ما غیر از سیستم اضطراری دیزل ژنراتورها که با گازوئیل کار می کنند از سیستم گسنجین ها هم استفاده می کنیم که این سیستم با استفاده از گاز طبیعی برق تولید می کنند و برای حل مشکل قطعی برق در تصفیه خانه ها  و ایستگاههای پمپاژ آب فعالیت خواهند کرد لذا با این اقدامات یعنی استفاده از سه سیستم برق شهری ، دیزل ژنراتورها و گسنجین ها شاهد اطمینان خاطر در تامین برق شهر اهواز باشیم .

? همچنین درخصوص مشکل قطعی برق از همان ابتدای بروز این حادثه تمام نیروهای فنی و تجهیزات را از سراسر کشور بسیج کردیم و بیش از ۱۴۰ اکیپ در اهواز مستقر شدند که هنوز نیز به فعالیت خود ادامه می دهند .

? از ۳۳۲ فیدر تامین برق شهر اهواز و شهرهای اطراف تاکنون مقره های ۱۳۵ فیدر شستشو شده است و علاوه بر این در خطوط انتقال برق تمام پستهایی که در معرض الودگی قرار داشتند بصورت کامل شستشو شدند.

? علاوه بر این  خطوط انتقال برق ۲۱۰۰ دکل نیز باید شستشو شوند که تاکنون بیش از ۶۰۰ دکل بطور کامل شستشو شده اند

? تلاش داریم تا یکسال آینده تمام مقره های سرامیکی موجود در شبکه توزیع برق استان خوزستان با مقره های سیلیکونی جایگزین شوند و چون این مواد آب گریز و خاک گریز هستند با اطمینان خاطر بالا شاهد تامین برق باشیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار