مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب:

۳۳۳۳ حواله آهن آلات به مناطق سیل زده اهدا شد

تاریخ انتشار: شنبه 21 دی 1398 | 20:52 ب.ظ
۳۳۳۳ حواله آهن آلات به مناطق سیل زده اهدا شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان، محمدی با بیان اینکه سه هزار و ۳۳۳ حواله آهن آلات به مناطق سیل زده اهدا شد گفت: این حواله ها برای بازسازی مناطق آسیب دیده، نوسازی مدارس و بهداشت و درمان است.  «احمد محمدی» ظهر امروز(شنبه ۲۱ دی) در مراسم تحویل اسناد واگذاری آهن آلات اهدایی شرکت ملی نفت ایران به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان، محمدی با بیان اینکه سه هزار و ۳۳۳ حواله آهن آلات به مناطق سیل زده اهدا شد گفت: این حواله ها برای بازسازی مناطق آسیب دیده، نوسازی مدارس و بهداشت و درمان است.

 «احمد محمدی» ظهر امروز(شنبه ۲۱ دی) در مراسم تحویل اسناد واگذاری آهن آلات اهدایی شرکت ملی نفت ایران به مناطق آسیب دیده از سیل اظهار کرد: ما در کنار این مردم زندگی می کنیم پس هر فعل و انفعالی که در استان اتفاق بیفتد باید به مردم و دستگاه های اجرایی کمک شود تا در آن بحران، خسارت ها به حداقل ممکن برسد.

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: اقدامات سیل ۹۸ با وجود هم افزایی و تقابل بین دستگاه های اجرایی استان باعث شد تا این سیلاب خسارات جانی به بار نیاورد و نتیجه آن رضایت مردم بود.

وی با بیان اینکه در زمان سیل با دستور مقام عالی وزارت همراه با شرکت های زیرمجموعه نفت در جنوب در کنار دستگاه های اجرایی و مردم برای رفع مشکلات ناشی از سیل بودیم افزود: برای کمک به سه سرفصل بازسازی منازل سیل زده برای تهیه میلگرد، نوسازی مدارس و بهداشت و درمان، ۱۳۰ میلیارد تومان تدارک دیده شد که تحویل دستگاه اجرایی مرتبط داده شده چرا که نفت نقش اجرایی ندارد و نقش آن حمایت، پشتیبانی و تهیه کالای مورد نیاز است.

محمدی ادامه داد: با هماهنگی مسئولان خوزستان شرکت مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری، معین شهرستان های اهواز، باوی و کارون شدیم که این شهرستان ها پرجمعیت ترین و حساس ترین نقاط استان نیز بودند.

وی اقدامات برای جلوگیری از ورود آب به اهواز را ۲ ماه دانست و اضافه کرد: امروز و در این جلسه به صورت یکجا سه هزار و ۳۳۳ حواله آهن آلات را به عموم مناطقی که آسیب دیده بودند، به خصوص سه شهر معین ما تحویل داده شد که تا پایان سال این بازسازی ها را به اتمام برسانند.

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در پایان یادآور شد: نزدیک به ۷۰ درصد آهن آلات در اختیار دستگاه های اجرایی و فرمانداری های شهرستان ها قرار داده شده و مابقی هم تا پیش از پایان سال واگذار می شود تا بتوانند بازسازی را به اتمام برسانند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار