پیام دعوت مدیرعامل فولاد خوزستان جهت حضور در مراسم تشییع سردار پر افتخار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 دی 1398 | 01:41 ق.ظ
پیام دعوت مدیرعامل فولاد خوزستان جهت حضور در مراسم تشییع سردار پر افتخار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی زمان مطالعه: < 1 دقیقه پیام دعوت مدیرعامل فولاد خوزستان جهت حضور در مراسم تشییع سردار پر افتخار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای عزیز همراه این مجاهد فی سبیل الله متن این پیام به شرح زیر است? بِسمِ ربِ الشُهداءِ و صِدیقین سردار دل ها، سرباز لایق آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پیام دعوت مدیرعامل فولاد خوزستان جهت حضور در مراسم تشییع سردار پر افتخار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای عزیز همراه این مجاهد فی سبیل الله

متن این پیام به شرح زیر است?

بِسمِ ربِ الشُهداءِ و صِدیقین

سردار دل ها، سرباز لایق آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش از میان ما پر کشیدند و به آرزوی دیرینه خود “شهادت” رسیدند. اما دشمنان اسلام ناب محمدی و این انقلاب بدانند نهضت حسینی ادامه دارد و این مرز و بوم در دل خود، سلیمانی ها می پروراند و انتقام خون پاک این شهیدان ولامقام را خواهیم گرفت.

سرزمین لاله های سرخ “خوزستان” فردا میزبان پیکر سرداری شجاع و عارفی وارسته است و شرکت فولاد خوزستان افتخار دارد که پشتیبانی این مراسم را بر عهده دارد.
اینجانب ضمن تسلیت مجدد به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش، از کارکنان و خانواده بزرگ فولاد خوزستان برای حضور باشکوه و ادای دین به سرباز ولایت دعوت می کنم تا با حضور خود به استکبار جهانی ثابت کنیم ما همه فرزندان ایرانیم و برای سربازان بی ادعایش جانفشانی می کنیم.

برای آن سردار سرفراز و اسطوره بی بدیل از درگاه خداوند منان همنشینی با سیدالشهدا (ع) و حشر با اولیای الهی مسئلت دارم.

علی محمدی
مدیرعامل فولاد خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار