آیا بهنام مریدی از آبفا اهواز رفته است؟!

سردرگمی آبفا اهواز و سرنوشت سه مدیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 آذر 1398 | 03:06 ق.ظ
سردرگمی آبفا اهواز و سرنوشت سه مدیر زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان :در تصاویر داشتیم که دکتر حقیقی پور رییس آبفا استان ، در بازدید از خیابان هاو خانه های آب گرفته استاندار را همراهی میکند و خبری از بهنام مریدی رییس آبفای اهواز نیست! و البته در خبرها داشتیم که بهنام مریدی استعفا داده است! تلاش کردیم صحت این گفته را از زبان مریدی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان :در تصاویر داشتیم که دکتر حقیقی پور رییس آبفا استان ، در بازدید از خیابان هاو خانه های آب گرفته استاندار را همراهی میکند و خبری از بهنام مریدی رییس آبفای اهواز نیست!

و البته در خبرها داشتیم که بهنام مریدی استعفا داده است!
تلاش کردیم صحت این گفته را از زبان مریدی متوجه شویم که ایشان تماس ما را بی پاسخ گذاشت!
به تکرار دوستان خبرنگار سعی کردند این موضوع را پیگیری کنند ولی گویا همچنان استعفا یا عزل یا برکناری مریدی در هاله ای از ابهام مانده است!

گویا عملا بهنام مریدی آبفای اهواز را رها کرده و بجای آن سرپرست قبلی آبفای اهواز و مدیر فعلی آبفای استان دکتر حقیقی پور فعلا جایگزین شده است
اگرچه ابفای اهواز مستقل می باشد
ولی حقیقی پور چون قبلا سرپرست آبفا اهواز بوده است تا جایگزین بعدی می تواند امور را بدست بگیرد.
آنچه مبرهن است این است که کشتی آبفای اهواز اینروزها بر باتلاقی از فاضلاب گیر کرده است و حرکت آن بیشتر شبیه دست و پای زدن دایم و مسکون است!

آبفای اهواز امسال سه مدیر را بر ریاست خود دیده که با هر بارشی وضع ابفای اهواز متاسفانه وخیم تر از گذشته شده است.

شایان ذکر است که مهندس فردوس کریمی مدیر پیشین آبفا اهواز چند ماه قبل در پی سیل اهواز با انتقادات فرماندار عالمی و همراهی فلسفی و یکی دو تن از اعضای شورای شهر از کار برکنار شده بود.
خیلی ها بر این باورند حضور مجدد فردوس کریمی می تواند وضعیت آبفای اهواز را سر و سامان دهد

فردوس کریمی هم اگرچه منتقدان خاص خودش را دارد ولی در این موقعیت بنا به تجربه و البته تحصیلات مرتبط می توانست حداقل وضعیت را تا حدودی سر و سامان دهد
گفتنی ست در زمان مدیریت وی برای اولین بار پس از انقلاب طرح های ماندگاری در آبفای اهواز اجرایی شدند که از آن می توان به افتتاح تصفیه خانه شرق اهواز اشاره کرد.

?مدیر مسول رسانه نخبگان خوزستان /سعید آژده ۳۰ آذر ۱۳۹۸ اهواز زیتون کارمندی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار