تماس کوتاه محمد کیانوش راد با خانواده

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 آذر 1398 | 01:29 ق.ظ
تماس کوتاه محمد کیانوش راد با خانواده زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان/ همسر محمد کیانوش راد از تماس تلفنی همسر خود با خانواده خبر داد. آقای کیانوش راد یکشنبه در منزل بازداشت شده و به اوین منتقل شده است. کبری کربلایی، سه‌شنبه شب در گفت و گو با امتداد گفت: «کیانوش راد امروز تماس تلفنی کوتاهی داشت که در این تماس تنها اشاره به وضعیت مناسب […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان/ همسر محمد کیانوش راد از تماس تلفنی همسر خود با خانواده خبر داد. آقای کیانوش راد یکشنبه در منزل بازداشت شده و به اوین منتقل شده است.

کبری کربلایی، سه‌شنبه شب در گفت و گو با امتداد گفت:

«کیانوش راد امروز تماس تلفنی کوتاهی داشت که در این تماس تنها اشاره به وضعیت مناسب خود کرده و از وضعیت مکانی و نهاد بازداشت شده اطلاعی نداد. در مقابل اصرار من که پرسیدم دلیل بازداشت چیست فقط تاکید کردند که مصاحبه‌ها ‌و نامه‌ها و صحبت دیگری نکردند و در مقابل تاکید من که پرسیدم آیا مورد دیگری هم هست پاسخشان منفی بود.

روز یکشنبه ساعت ۹:۳۰ صبح، ۷ نفر مامور با حکم تفتیش وارد منزل شده و نسبت به تفتیش خانه‌ی ما به مدت دوساعت اقدام کردند و پس از پایان تفتیش تمامی وسایل الکترونیکی از جمله لپ تاپ، آی پد، هارد و … را صورتجلسه کرده و نسبت به انتقال آقای کیانوش اقدام کردند. آنها در جواب این سوال که ایشان را به کحا منتقل میکنید نیز گفتند به زندان اوین.

ایشان تا روز بازداشت، هیچ گونه احضاریه و تماسی دریافت نکرده بود و برخلاف گفته‌ی سخنگوی قوه قضاییه تعیین وثیقه هم نشده بودند که حال با گذاشتن وثیقه مشکلشان حل شود.

با مراجعه به دادسرا در روز دوشنبه برای پیگیری وضعیت ایشان، بازپرس هیچگونه اطلاعاتی در این خصوص نداده و همچنین اشاره کرد که شاید در زندان اوین هم نباشند. همچنین ماموران در زمان ورود به منزل هیچ اتهامی را مطرح نکردند و عنوان نهاد بازداشت کننده را نیز نگفتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار