در ششمین همایش ملی مدیریت جهادی؛

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، مدیر نمونه جهادی کشور شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 آذر 1398 | 10:58 ق.ظ
علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، مدیر نمونه جهادی کشور شد زمان مطالعه: ۳ دقیقه نخبگان : ششمین همایش ملی مدیریت جهادی با رویکرد « مدیریت جهادی، لازمه توسعه و پیشرفت کشور» و با هدف تجلیل از مدیران جهادی کشور ۲۶ آذر ماه ۹۸ در سالن همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در ابتدای این مراسم سردار محمد حسین سپهر، دبیرکل همایش ضمن […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نخبگان : ششمین همایش ملی مدیریت جهادی با رویکرد « مدیریت جهادی، لازمه توسعه و پیشرفت کشور» و با هدف تجلیل از مدیران جهادی کشور ۲۶ آذر ماه ۹۸ در سالن همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در ابتدای این مراسم سردار محمد حسین سپهر، دبیرکل همایش ضمن خیرمقدم، انجمن مدیریت جهادی را یک سازمان مردم نهاد دانست و افزود: روحیه انقلابی، ایثار و ساده زیستی مدیران از شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیران جهادی است.

سردار سپهر با اشاره به ماهیت انجمن مدیریت جهادی، اظهار داشت: این انجمن بر اساس مطالبات، رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری در حوزه عزم ملی و مدیریت جهادی فعالیت می کند. بر این باوریم که برای حل مشکلات اقتصادی، دیپلماسی دفاعی، امنیتی، سازندگی و خدمت‌ رسانی نیاز به تفکر جهادی و انقلابی است.

سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضائیه در سخنان خود گفت: در مدیریت جهادی یاس جایی ندارد، باید امیدوارانه حرکت کرد.

رئیسی در ادامه اظهار داشت: از شاخصه‌های مهم نظام مدیریتی در فرهنگ دینی آن است که مدیر قبل از هرکس و هر چیز خود را نسبت به خداوند متعال پاسخگو می‌داند.

وی خاطر نشان کرد: در نظام‌ های مدیریتی اگر کسی بخواهد رضای خداوند متعال را جذب کند، راه آن گره گشایی از خلق خدا است و در واقع راه جلب رضایت حضرت حق، خدمت خالصانه به مردم است.

در ادامه مراسم، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در تولید فولاد خودکفا شده‌ایم، الکترود گرافیتی در فولاد گلوگاه مشکلات بود؛ با برنامه ریزی دقیق تا آخر سال اولین واحد تولید این محصول خاص را راه می اندازیم. خودکفایی در کالاهای پیشران و خاص مانند الکترود گرافیتی را در دستور کار داریم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، در این همایش اظهار داشت: در پنج موضوع تعادل و توازن نداریم؛ از جمله در منطقه، توزیع منابع و تولید، توزیع جمعیت و در توزیع فعالیت‌ها و فرصت ها؛ نبود تعادل و توازن در حوزه‌ های اجتماعی، اقتصادی و … مشکل ایجاد می‌کند. در حوزه اقتصادی نیز بخش اعظمی از فرصت‌ها بلااستفاده می‌ماند و حتی در حوزه امنیتی نیز برای ما مشکل ایجاد می‌کند؛ لازمه تعادل و توازن در همه حوزه ها نگاه جهادی و انقلابی است. مدیران ما با نگاه جهادی می توانند مشکلات پیش رو را رفع کنند.

علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در حاشیه این همایش به خبرنگار ما گفت: امروز شرکت فولاد خوزستان با نگاه انقلابی و جهادی سعی بر آن دارد، جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم‌ های موثری بردارد.

وی افزود: تولید پایدار و بدون وقفه، صادرات محصولات و ارز آوری برای کشور، خرید ۶۷ درصد از سهام شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد برا تامین کنسانتره و گندله مورد نیاز، خرید ۶۵ درصد از سهام شرکت صنعت فولاد شادگان، پروژه احداث کارخانه مگامدول آهن اسفنجی و پیگیری طرح های دیگر را در راستای افزایش تولید و اشتغال‌ زایی برای جوانان استان برشمرد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان سخنان تاکید داشت: در حوزه مسئولیت‌ های اجتماعی خدماتی نظیر احداث ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان، کمک رسانی به سیل زدگان، ایجاد زائر سرا و ارائه خدمات به زائران در ایام اربعین حسینی، توسعه فضای سبز به مساحت بالغ بر ۵۰۰ هکتار، کمک به مناطق محروم و مدارس، ویزیت رایگان بیماران و تامین دارو، احداث فرهنگسرا، بازسازی منازل و راهسازی به سرانجام رسیده است که این اقدامات با نگاه و تفکر جهادی شکل گرفته است.

گزارش خبرنگار ما حاکیست، در پایان این همایش با حضور سردار سرتیپ سپهر دبیرکل همایش ملی مدیریت جهادی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، کاوه پزشک رییس انجمن مدیریت جهادی کشور و دیگر مسئولان کشوری از مدیران جهادی کشور در سال ۹۸ تقدیر و قدردانی شد.
گفتنی است، در این همایش علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به عنوان مدیر نمونه جهادی کشوری انتخاب و لوح تقدیر و نشان مدیر برگزیده جهادی را از وزیر صمت دریافت نمود.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار