اکنون نوبت خوزستانی ها است

فردا همه مسئولین خواسته های مردم خوزستان را مطالبه کنند

حسن تسیمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 اسفند 1395 | 18:18 ب.ظ
فردا همه مسئولین خواسته های مردم خوزستان را مطالبه کنند زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان / حسن نسیمی : سلام فردا دکتر روحانی و جمعی از اعضای کابینه به خوزستان می آیند. بهتر است مسئولین عالی استان ٬ نمایندگان و احزاب سیاسی و نخبگان با کنار گذاردن اختلاف نظرهای حزبی و جناحی دست در دست هم دهند و به دور از هر تفکر سیاسی  از این فرصت طلایی بهترین […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان / حسن نسیمی :

سلام
فردا دکتر روحانی و جمعی از اعضای کابینه به خوزستان می آیند.
بهتر است مسئولین عالی استان ٬ نمایندگان و احزاب سیاسی و نخبگان با کنار گذاردن اختلاف نظرهای حزبی و جناحی دست در دست هم دهند و به دور از هر تفکر سیاسی  از این فرصت طلایی بهترین استفاده ممکن برای احقاق حق مردم صبور و نجیب خوزستان داشته باشند.

کافی است نگاهی به استان های پیشرفته مثل اصفهان و فارس داشته باشیم. هر جا که منافع مردم استان شان در خطر افتاده همه مسئولین و نمایندگان استان از هر طیف و جناح اختلاف نظرها را کنار گذاشته و یک صدا از منافع استانشان دفاع کرده اند.
اکنون نوبت خوزستانی ها است.

نمایندگان مردم خوزستان در مجلس  شورای اسلامی باید بدانند امورات و مشکلات خوزستان با بیانیه و نطق های آتشین حل نخواهد شد. هنوز حرکت نمایشی و فرمالیته نمایندگان دور پیش برای حضور در صحن علنی مجلس با ماسک یادمان مانده که در حد چند قطعه عکس یادگاری باقی ماند…

الان تمام نگاه ها به خوزستان غبار گرفته معطوف است. نگاه مدبرانه حضرت آقا و اعتراض ایشان به کم کاری مسئولان باعث ایجاد یک فرصت طلایی برای این نقطه زرخیز از کشور شده به گونه ای که رییس دولت و شمار زیادی از وزرا را به خوزستان کشانده است.

در سفر رییس جمهور به خوزستان مسئولان استانی اعم از استاندار محترم٬ مدیران اجرایی ٬ نمایندگان مجلس ٬ سازمان های مردمی و نخبگان همه و همه با هم و یک صدا فارغ از هر خط و خطوط سیاسی و علاقه های حزبی و جناحی خواسته مردم خوزستان را مطالبه کنند.

از  آثار مخرب بحران زیست محیطی خوزستان  در دراز مدت می توان به مهاجرت از استان و بروز بیماری های حاد در نسل های بعد باشد که با چند راهکار میتوان از آثار سوء آن کاست.

مسئولین و نمایندگان باید برای کاهش آلام مردم خوزستان حداقل موارد ذیل را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنند.

۱- پرداخت دو درصد حق فروش نفت برای عمران و آبادانی استان.
۲- پرداخت حق بدی آب و هوا به میزان دو یا سه برابر حقوق به کارکنان برای ایجاد انگیزه.

البته به این مطالبات میتوان موارد دیگری افزود که صد البته رسیدگی به همین دو مورد نیز شاید مرهمی بر زخم مردمی باشد که به فرموده حضرت امام دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده است.

منتظر اقدام عملی از سوی شما مسئولین هستیم.

ایام بکام
حسن نسیمی
۳ اسفند ۹۵

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار