قدردانی دبیر ستاد اربعین استان خوزستان از خدمات صنعت نفت

تاریخ انتشار: شنبه 13 مهر 1398 | 19:25 ب.ظ
قدردانی دبیر ستاد اربعین استان خوزستان از خدمات صنعت نفت زمان مطالعه: ۲ دقیقه چهارمین جلسه هماهنگی ستاد اربعین صنعت نفت جنوب با حضور دبیر ستاد اربعین خوزستان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، اعضای ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب و برخی از نمایندگان شرکتهای تابع وزارت نفت به میزبانی شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از  کمیته اطلاع رسانی و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چهارمین جلسه هماهنگی ستاد اربعین صنعت نفت جنوب با حضور دبیر ستاد اربعین خوزستان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، اعضای ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب و برخی از نمایندگان شرکتهای تابع وزارت نفت به میزبانی شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از  کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی صنعت نفت جنوب، در این نشست مهندس جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این جلسه و تاکید بر ارائه خدمات به هنگام و بهینه به زائران حسینی، گفت: بر اساس گزارشات واصله، اقدامات صورت گرفته از طرف ستاد اربعین صنعت نفت جنوب به هنگام و رضایت بخش ارزیابی گردیده و به صورت کاملا متمرکز و منسجم در حال مستند سازی و اطلاع رسانی است.

رضا نجاتی، دبیر ستاد اربعین استان خوزستان نیز از خدمات ارائه شده صنعت نفت به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد و اذعان داشت: نگهداری از اموال صنعت نفت، که برای ارائه خدمات در اختیار سایر سازمانها و نهادهاست، الزامی شرعی و قانونی بوده و باید نهایت دقت در حفظ این اموال صورت پذیرد.

حجت الاسلام رضا حیدری مسئول امور فرهنگی و ستاد اقامه نماز نیز حضور و حمایت همه جانبه و متمرکز مدیران ارشد صنعت نفت در جنوب را موجب دلگرمی مردم و سایر نهادها دانست و تلاشهای ستاد اربعین صنعت نفت جنوب را از تاثیرگذارترین اقدامات در راستای خدمات رسانی به زوار حسینی برشمرد.

ارائه گزارش عملکرد ستاد اجرایی اربعین حسینی از سوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت-جنوب)، پیگیری و جمع بندی آخرین اقدامات و پیشرفت کار در پایانه های چذابه و شلمچه، گزارش عملکرد اعزام ماشین آلات و همچنین گزارش کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در پایان بر ارائه خدمات بیشتر از سوی شرکتهای تابعه و لزوم برقراری ارتباط بیشتر جهت ارائه به هنگام اخبار و گزارش ها تاکید شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار