طوفان در آبادان و خرمشهر / ادامه رگبار در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 آبان 1398 | 18:52 ب.ظ
طوفان در آبادان و خرمشهر / ادامه رگبار در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه طوفان در آبادان و خرمشهر / ادامه رگبار در خوزستان نخبگان: مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی رگبار، رعد و برق، تندباد و احتمال ریزش تگرگ در استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد تا اوایل روز سه‌شنبه (۷ آبان) با تاثیر خط سامانه ناپایداری بر روی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طوفان در آبادان و خرمشهر / ادامه رگبار در خوزستان

نخبگان: مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی رگبار، رعد و برق، تندباد و احتمال ریزش تگرگ در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد تا اوایل روز سه‌شنبه (۷ آبان) با تاثیر خط سامانه ناپایداری بر روی استان خوزستان، شاهد رگبار باران، رعد و برق، تندباد لحظه‌ای و احتمالا ریزش تگرگ به ویژه در روز یکشنبه در مناطق جنوبی و شرقی استان باشیم.

  • وی افزود: همچنین این شرایط در روز دوشنبه برای مناطق شمال و شمال شرقی خوزستان پیش‌بینی می‌شود. در روز سه‌شنبه تنها در برخی نقاط، بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در این مدت خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری بیان کرد: ساعاتی پیش طوفان تندری شدید با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت به صورت لحظه‌ای در آبادان و خرمشهر رخ داد. مسیر حرکت باد به سمت مناطق جنوب تا مرکزی و بعد به سمت مناطق شرقی خوزستان خواهد بود.

وی با اشاره به میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز، عنوان کرد: میزان بارندگی در این مدت در شادگان ۱۷.۶ میلیمتر، آبادان ۱۶.۴ میلیمتر، بندرماهشهر ۱۴.۷ میلیمتر، بهبهان ۹.۴ میلیمتر، امیدیه و آغاجاری ۸.۵ میلیمتر، ایذه ۵.۲ میلیمتر و در اهواز ۲.۸ میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۶.۳ و دهدز با ۱۲.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۰.۸ تا ۳۳.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود

برچسب‌ها: , ,
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار