نشست بررسی مشکلات باشگاه های ورزشی شهر اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: شنبه 13 مهر 1398 | 01:16 ق.ظ
نشست بررسی مشکلات باشگاه های ورزشی شهر اهواز برگزار شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه   مشکلات باشگاه های ورزشی شهر اهواز با حضور شاعری شهردار اهواز، قنوات عضو شورای اسلامی شهر، فلسفی زاده سرپرست معاونت معماری و شهرسازی و برخی نمایندگان مدیران ورزشی باشگاه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز با ابراز خرسندی از […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

  مشکلات باشگاه های ورزشی شهر اهواز با حضور شاعری شهردار اهواز، قنوات عضو شورای اسلامی شهر، فلسفی زاده سرپرست معاونت معماری و شهرسازی و برخی نمایندگان مدیران ورزشی باشگاه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز با ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران گفت: من در یک خانواده ورزشی بزرگ شدم، پدرم پیشکسوت کشتی و خود به دلیل سابقه ورزشی کاملا با فضای ورزشی و مشکلات آن آشنا هستم.

موسی شاعری با اشاره به مشکلات حوزه ورزش در کشور گفت: به عنوان کسی که از جامعه ورزشی است به مشکلاتی که در این حوزه است واقف هستم  و شهرداری اهواز و شورای اسلامی شهر به ورزشکاران و فعالین ورزشی نگاه حمایتی دارند.

وی در این خصوص عنوان کرد: سعی بر آن است که مشکلات حوزه ورزش در ارتباط با مدیریت شهری با ایجاد وحدت رویه در شهرداری اهواز حل شود و به سمتی حرکت کنیم که موانع موجود مرتفع گردند تا جامعه ورزشی  با فراغ بال به کار خود ادامه دهند .

شهردار اهواز با توجه به مشکلات بیان شده  توسط باشگاه داران تصریح کرد: دغدغه مدیریت شهری حل مشکلات شهروندان است اما برای حل مشکل باشگاه های ورزشی،  الزامات و محدودیت هایی برای مجموعه شهرداری وجود دارد، که لازم می دانیم در برخی موارد انعطاف بیشتری نسبت به ابلاغیه ها تا جایی که قانون اجازه دهد و امکان آن وجود داشته باشد،  به خرج دهیم .

محمد هادی قنوات عضو شورای اسلامی شهر اهواز در این نشست گفت: حدود ۴٣۰ باشگاه ورزشی در شهر اهواز داریم که آن ها در محلات راه اندازی شدند و امیدواریم با همکاری شورای شهر و مجموعه شهرداری مشکلات و موانع باشگاه داران رفع شود .

فلسفی زاده سرپرست معاونت معماری و شهرسازی در ادامه این نشست با اشاره به ابطال مجوزی تحت عنوان قرارداد سطوح غیرمجاز اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر در طرح جامع، راهکاری را برای مجاز بودن چند فعالیت هماننده باشگاه ها که در محدوده های کاربری مسکونی هستند،  ارائه کرد.

سرپرست معاونت معماری و شهرسازی در ادامه عنوان کرد: بعد از باطل شدن این قرارداد، پذیره تجاری برای باشگاه داران و دیگر اموری که در کاربری مسکونی هستند وصول شد که علی رغم پیش بینی خلاها ، هنوز مشکلاتی برای باشگاه داران وجود دارد که با توجه به دستور شهردار محترم بزودی قرار است با رعایت قوانین و محدودیت ها در برخی بخش نامه ها و اعلامیه ها بازنگری هایی جهت تسهیل در امور ورزشی صورت گیرد .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار