۵۵ قرارداد سرمایه‌گذاری درشهرک های صنعتی خوزستان منعقد شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 شهریور 1398 | 10:44 ق.ظ
۵۵ قرارداد سرمایه‌گذاری درشهرک های صنعتی خوزستان منعقد شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به نزارش نخبگان و به نقل از ایرنا ، اخلاق محمدیان روز شنبه در گفت و گویی بیان کرد: در این مدت قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین به مساحت ۱۶ هکتار در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان منعقد و به سرمایه گذاران بخش تولید واگذار شده است. وی با اشاره به اینکه قراردادهای منعقده […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به نزارش نخبگان و به نقل از ایرنا ، اخلاق محمدیان روز شنبه در گفت و گویی بیان کرد: در این مدت قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین به مساحت ۱۶ هکتار در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان منعقد و به سرمایه گذاران بخش تولید واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه قراردادهای منعقده بیشتر در زمینه فلزی و شیمیایی است افزود: پیش بینی می شود با بهره برداری از این واحدهای صنعتی برای ۵۲۵ نفر اشتغال جدید ایجاد می شود.

وی ادامه داد: واگذاری زمین در ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی خوزستان انجام می‌شود و شهرک‌های صنعتی اهواز ۲ ، اهواز چهار و اهواز سه بیشترین واگذاری‌ها را به خود اختصاص داده اند.

محمدیان ادامه داد: از بین ۱۰ هزار و ۳۰۸ هکتار زمینی که در اختیار این شرکت است یک هزار و ۹۳۹ هکتار زمین در قالب سه هزار و ۱۴۲ فقره قرارداد واگذار شده است.

وی گفت: تاکنون یک هزار و ۶۰۳ واحد صنعتی در این زمین ها به بهره برداری رسیده که بر اساس جوازهای تاسیس و پروانه های صادره، منجر به اشتغال ۲۵ هزار و ۳۰۵ نفر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان افزود: به منظور استقرار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و جذب سرمایه گذار در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد که بستر لازم از جمله تامین زمین مورد نیاز و انجام خدمات عمومی شامل آب، برق، گاز و زیرساخت های دیگر در آنها مهیا و زمینه برای فعالیت، اشتغال و تولید صنایع در این استان فراهم شده است.

در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که بیش از ۲۵ هزار نفر در این فضاها مشغول کار هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار