۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی خوزستان بهره‌برداری شدند

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 شهریور 1398 | 17:00 ب.ظ
۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی خوزستان بهره‌برداری شدند زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، اخلاق محمدیان روز یکشنبه در گفت و گویی بیان کرد:  با بهره برداری از این تعداد واحد تولیدی در شهرک های صنعتی خوزستان زمینه اشتغال ۳۱۹ نفر فراهم شده است. وی گفت: واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده بیشتر در زمینه فلزی، غذایی و شیمیایی مشغول به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، اخلاق محمدیان روز یکشنبه در گفت و گویی بیان کرد:  با بهره برداری از این تعداد واحد تولیدی در شهرک های صنعتی خوزستان زمینه اشتغال ۳۱۹ نفر فراهم شده است.

وی گفت: واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده بیشتر در زمینه فلزی، غذایی و شیمیایی مشغول به فعالیت هستند.

محمدیان افزود: یکی از دغدغه های بخش تولید و صنعت، احیای واحدهای راکد و غیرفعال به بهره‌برداری رسیده است که از ابتدای امسال تاکنون موفق شدیم پنج واحد تولیدی را مجدد به چرخه تولید بازگردانیم.

وی با بیان اینکه هدف از تاسیس شهرک ها و نواحی صنعتی، تجمیع صنایع در یک نقطه جغرافیایی به منظور حفظ محیط زیست، جلوگیری از تخریب زمین های کشاورزی، استفاده از خدمات مشترک، کاهش زمان و هزینه سرمایه گذاری و نیز ایجاد اشتغال پایدار است گفت: با حمایت از صنایع کوچک و متوسط، علاوه بر ایجاد اشتغال، به توسعه صنعتی و اقتصادی نیز کمک شایانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش  ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی در خوزستان وجود دارد که بیش از ۲۵ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار