مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کلانشهر اهواز خبر داد:

ساماندهی وضعیت فاضلاب کوی مدرس پیش از آغاز فصل بارندگی

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 شهریور 1398 | 10:49 ق.ظ
ساماندهی وضعیت فاضلاب کوی مدرس پیش از آغاز فصل بارندگی زمان مطالعه: < 1 دقیقه مهندس مریدی با تاکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت دفع فاضلاب در کوی مدرس (خروسیه) اهواز گفت: باتلاش واحدهای عملیاتی انتظار می رود این مشکل تا پایان هفته و پیش از آغاز فصل بارندگی مرتفع گردد. به گزارش نخبگان، بهنام مریدی به بازدید دو هفته ی اخیر خود از وضعیت موجود و دیدار مردمی با شهروندان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مهندس مریدی با تاکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت دفع فاضلاب در کوی مدرس (خروسیه) اهواز گفت: باتلاش واحدهای عملیاتی انتظار می رود این مشکل تا پایان هفته و پیش از آغاز فصل بارندگی مرتفع گردد.

به گزارش نخبگان، بهنام مریدی به بازدید دو هفته ی اخیر خود از وضعیت موجود و دیدار مردمی با شهروندان در یکی از مساجد منطقه اشاره داشت و افزود: بازنگری طرح اصلاح معضل دفع فاضلاب منطقه انجام شده که درصورت تامین اعتبار عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: پیمانکار این طرح مشخص شده و از دو ماه پیش در محل مستقر است.

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز خبر داد: عملیات رفع مشکل دفع فاضلاب خیابان ۹ کوی مدرس از امروز آغاز شده و نهایتا تا هفته آینده و پیش از آغاز بارندگی ها به اتمام خواهد رسید.

مریدی همچنین با اشاره به امکان بروز حوادث غیرمترقبه در حین اجرای عملیات حفاری در راستای رفع معضلات آب و فاضلاب در سطح شهر ،گفت: در کوی مدرس اگر حادثه غیر مترقبه ای در خلال حفاری رخ ندهد تلاش می کنیم در موعد مقرر کار انجام شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار