آغاز فعالیت ستاد اربعین در مناطق نفت خیز جنوب

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 شهریور 1398 | 10:40 ق.ظ
آغاز فعالیت ستاد اربعین در مناطق نفت خیز جنوب زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخستین نشست ستاد اربعین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز شنبه ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۸ برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بر انسجام و هماهنگی شرکت های تابع وزارت نفت در استان خورستان برای ارائه هر چه بهتر خدمات به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخستین نشست ستاد اربعین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز شنبه ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بر انسجام و هماهنگی شرکت های تابع وزارت نفت در استان خورستان برای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

مهندس احمد محمدی اظهار داشت: شرکتها، مدیریت ها و بخش های تابع مناطق نفت خیز جنوب نیز باید تمامی فعالیت های خود را در هماهنگی با ستاد اربعین این شرکت ارائه دهند.

وی تصریح کرد: ستاد اربعین مناطق نفت خیز جنوب ضمن هماهنگی با ستاد اربعین استان خوزستان امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار زائران قرار خواهد داد.

در این نشست مدیرعملیات ترابری و پشتیبانی تولید، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز وزارت نفت در استان خوزستان، رئیس بودجه و رئیس روابط عمومی با ارائه گزارشی از فعالیت های سال های گذشته به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار