۲هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های اهواز اختصاص می یابد

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 شهریور 1398 | 10:35 ق.ظ
۲هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های اهواز اختصاص می یابد زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از ایرنا موسی شاعری شامگاه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کیان آباد – مهرشهر اظهار داشت: امروز نیز ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اوراق خزانه برای تکمیل پروژه های عمرانی به شهر اهواز تعلق گرفت، همچنین موافقت انتشار پنج هزار میلیارد ریال اوراق […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از ایرنا موسی شاعری شامگاه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کیان آباد – مهرشهر اظهار داشت: امروز نیز ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اوراق خزانه برای تکمیل پروژه های عمرانی به شهر اهواز تعلق گرفت، همچنین موافقت انتشار پنج هزار میلیارد ریال اوراق نیز گرفته شده است.

وی گفت: زیرگذر ۱۸ متری مهرشهر- کیانشهر به طول ۳۹۰ و عرض ۱۷ متر با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال ساخته می شود که با تکمیل آن ۵۰ درصد بار ترافیکی منطقه کیان آباد و پل صیاد شیرازی کاهش پیدا می کند.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه رونق منطقه مهرشهر را به دنبال دارد افزود: مدت زمان تکمیل پروژه در قرارداد ۱۸ ماه عنوان شده اما با پیمانکار توافق شده که با اجرای کار در سه شیفت، این پروژه در ۹ ماه به بهره براری برسد.

شاعری یادآور شد: تجهیز پروژه تقاطع زیرگذر ۱۸ متری مهرشهر- کیانشهر انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن توسط پیمانکار انجام می شود، همزمان ۲ پروژه تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری و دانشگاه نیز مجموعا با اعتبار یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال درحال طراحی است و ظرف سه هفته آینده کلنگ آن بر زمین زده می شود.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی در شهر اهواز باید ضمن رعایت استانداردها با سرعت انجام شوند افزود: در صورت تکمیل هر سه تقاطع درنظر گرفته شده یک رینگ ترافیکی اهواز احداث می شود که تاثیر بسیاری در توسعه شهری و حل گره های ترافیکی دارد.

شهردار اهواز بیان کرد: نگاه ما به تمام نقاط شهر یکسان است و توسعه نقاط کمتر برخوردار در اولویت کاری قرار دارد.

وی درخصوص پروژه قطار شهری اهواز بیان کرد: معتقد هستیم ادامه ساخت این پروژه با پیمانکار دچار بن بست شده است و باید از این حالت خارج شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار