استاندار شریعتی: تمرکز شورای‌شهر و شهرداری اهواز بر توسعه شهر باشد

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 شهریور 1398 | 10:07 ق.ظ
استاندار شریعتی: تمرکز شورای‌شهر و شهرداری اهواز بر توسعه شهر باشد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کیان آباد – مهرشهر بیان کرد: هماهنگی و همکاری تمام مسئولان به ویژه شورای شهر و شهرداری اهواز لازمه توسعه شهر است اما اگر شاهد کشمکش در بین آنها باشیم سیستم مدیریت شهری زمینگیر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کیان آباد – مهرشهر بیان کرد: هماهنگی و همکاری تمام مسئولان به ویژه شورای شهر و شهرداری اهواز لازمه توسعه شهر است اما اگر شاهد کشمکش در بین آنها باشیم سیستم مدیریت شهری زمینگیر می شود.

وی ادامه داد: مسئولان کلانشهرهایی مانند اصفهان، شیراز و مشهد قدرت کار دست جمعی در عین بروز اختلافات را دارند ما نیز بایدتحمل خود را افزایش دهیم تا شاهد توسعه شهر اهواز باشیم.

شریعتی اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف مدیران شهری و شورای شهر حل مشکلات ترافیکی و تسهیل در رفت و آمد شهری است، بخشی از این وظیفه به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی باز می گردد و بخشی دیگر با تکمیل تقاطع ها و اتصال رینگ های حمل و نقل میسر می شود.

استاندار خوزستان با اشاره به لزوم توزیع ترافیک به صورت متعادل در سطح شهر گفت: انجام چنین پروژه هایی سبب خلق ثروت برای صاحبان املاک در سایر نقاط می شود و تردد در مناطقی مانند مهرشهر افزایش می یابد.

وی ادامه داد: برای تسهیل رفت و آمد در رینگ غرب به شرق اهواز پروژه هایی از جمله ساخت تقاطع های غیر همسطح میدان دانشگاه و جمهوری پیش بینی شده که این پروژه ها با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ساخته می شوند.

قرار است زیرگذر ۱۸ متری مهرشهر- کیانشهر به طول ۳۹۰ و عرض ۱۷ متر با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در مدت یکسال و نیم ساخته شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار