تاکید شهردار اهواز بر اجرای پروژه های عمرانی شهر بصورت برق آسا /اختصاص نیمی از اعتبار پروژه های شهری اهواز از سوی استانداری خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 شهریور 1398 | 09:35 ق.ظ
تاکید شهردار اهواز بر اجرای پروژه های عمرانی شهر بصورت برق آسا /اختصاص نیمی از اعتبار پروژه های شهری اهواز از سوی استانداری خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه  به گزارش اعتدال نخبگان،شهردار اهواز شامگاه یکشنبه در آیین کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح ۱۸ متری کیان آباد_مهرشهر گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح ۱۸ متری کیان آباد_مهرشهر به صورت زیرگذر احداث خواهد شد، که به طول ۳۹۰ متر و عرض ۱۷ متر با اعتباری نزدیک به ۱۴۰ میلیارد ریال با افتتاح و تکمیل این پروژه،نزدیک به ۵۰ […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 به گزارش اعتدال نخبگان،شهردار اهواز شامگاه یکشنبه در آیین کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح ۱۸ متری کیان آباد_مهرشهر گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح ۱۸ متری کیان آباد_مهرشهر به صورت زیرگذر احداث خواهد شد، که به طول ۳۹۰ متر و عرض ۱۷ متر با اعتباری نزدیک به ۱۴۰ میلیارد ریال با افتتاح و تکمیل این پروژه،نزدیک به ۵۰ درصد بار ترافیکی منطقه کیان آباد وپل صیاد شیرازی کاهش پیدا خواهد کرد.

وی دراین باره افزود؛ همچنین باعث ایجاد رونق این منطقه می شود و ساخت وساز را افزایش پیدا خواهد کرد.

ان شاءالله شاهد عمران آبادانی هرچه بیشتر این منطقه هستیم.

شهردار اهواز درخصوص مدت زمان اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ۱۸ متری کیان آباد_مهرشهر گفت: مدت اجرای این پروژه در قرارداد به مدت ۱۸ ماه است، اما با پیمانکار این پروژه به توافق رسیده ایم که در سه شیفت کار شود‌ امیدوار هستیم حداکثر نصف مدت زمانی که برای این قرارداد پیش بینی شده است این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

شاعری در این خصوص افزود: تاکیدما این است که پروژه های عمرانی در شهر اهواز را به صورت برق آسا با استانداردهای داخلی صورت گیرد.

شهردار اهواز درخصوص تقاطع غیرهمسطح گفت: این پروژه اولین تقاطع غیرهمسطح است

و همچنین اولین پروژه ای است که در دوره بنده کلنگش به زمین زده خواهد شد.

همچنین تجهیزکارگاه شده است و بلافاصله کار شروع خواهد شد.

شهردار اهواز گفت: دو ابر پروژه ای دیگری را هم که تقاطع غیرهمسطح است، تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه و میدان جمهوری که پروژه ای بسیار بزرگی است و با اعتباری نزدیک به ۱۵۰۰ میلیارد ریال شروع خواهیم کرد.

وی دراین باره افزوده؛ این پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال طراحی است، امیدواریم طی دو الی سه هفته آتی طی تماس تلفنی که با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا داشتم امیدوار هستیم مراحل طراحی را به سرعت تکمیل شود و همچنین کار تجهیز کارگاه شروع شده است.

برنامه ما این است که در دوره شورای پنجم کلانشهر اهواز حداکثر طی بازه زمانی یک سال تا هجده ماه به بهره برداری برسانیم.

وی دراین باره افزوده: علاوه بر مجموعه ورزشی چندمنظوره بسیار بزرگی که برای پرسنل شهرداری و همچنین برای عموم شهروندان در منطقه ملی راه در نظر گرفته ایم که این پروژه هم توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیا ساخته خواهد شد بتوانیم تاثیر قابل توجه ای داشته باشیم.

این پروژه ها مجموعا در یک رینگ ترافیکی است و با احداث و تکمیل این پروژه ها،رینگ ترافیکی اهواز به طور کامل تکمیل می شود وتاثیر بسیار چشمگیری درتوسعه شهری وهمچنین درحل گره های ترافیکی خواهد داشت.

شهردار اهواز از موافقت‌نامه اجرایی چندین پروژه شهری اهواز با استانداری خوزستان گفت: در راستای این توافق نامه ۲۸۰ میلیارد تومان پروژه است که نیمی از این مبلغ از سوی استانداری تامین خواهد شد.

وی درپایان گفت: جا دارد از حمایت های ویژه استاندارمحترم که در شروع این پروژه ها نقش بسزایی داشتند تشکر و قدردانی کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار