اطلاعیه روابط عمومی پیرامون انتشار شایعه استخدام در مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 مرداد 1398 | 10:46 ق.ظ
اطلاعیه روابط عمومی پیرامون انتشار شایعه استخدام در مناطق نفتخیز جنوب زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان / در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی با محتوای استخدام در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به اطلاع می رساند این شرکت هیچ گونه فراخوانی مبنی بر جذب نیروی انسانی در طرح های فعلی یا آتی منتشر ننموده است.    لازم به ذکر است کلیه آگهی های جذب نیروی انسانی در صنعت نفت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان / در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی با محتوای استخدام در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به اطلاع می رساند این شرکت هیچ گونه فراخوانی مبنی بر جذب نیروی انسانی در طرح های فعلی یا آتی منتشر ننموده است.

 

 لازم به ذکر است کلیه آگهی های جذب نیروی انسانی در صنعت نفت (رسمی، قراردادی یا ارکان ثالث) همچنان توسط وزارت نفت به صورت فراخوان عمومی به اطلاع عموم می‌رسد.

در طرح ها و پروژه های جاری و آتی مناطق نفت خیز جنوب که توسط پیمانکاران اجرا می شوند مسئولیت جذب نیروی انسانی به عهده پیمانکاران بوده و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

 

 لذا هرگونه اطلاعیه فراخوان یا خبر انتشار یافته در فضای مجازی بدون تایید روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب فاقد اعتبار تلقی می گردد.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار