کسب مدال طلای شنا کشوری توسط شناگر مارون

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 مرداد 1398 | 10:39 ق.ظ
کسب مدال طلای شنا کشوری توسط شناگر مارون زمان مطالعه: < 1 دقیقه رضا برات پور، از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات شنای پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در ماده ۵۰ متر کرال سینه  شد. به گزارش تخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون این شناگر همچنین […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رضا برات پور، از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات شنای پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در ماده ۵۰ متر کرال سینه  شد.

به گزارش تخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون این شناگر همچنین دو مدال نقره را نیز در ماده های ۱۰۰ متر کرال سینه و ۲۰۰ متر قورباغه ازآن خود کرد.

گفتنی است پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در بخش پسران با حضور یک هزار و ۳۰۰ ورزشکار از ۳۲ استان  در ۱۰ رشته ورزشی به مدت سه روز از ۱۴ تا ۱۶ مرداد سال جاری در شهرکرد، مرکز استان چهارمهال و بختیاری برگزار گردید و در مجموع رده بندی تیمی، استانهای خوزستان، اصفهان و تهران غرب به ترتیب بر سکوهای  اول تا سوم این المپیاد ایستادند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار