حمایت از صنایع کوچک ، حمایت از اشتغال و مبارزه با فقر و بیکاری است

تاریخ انتشار: شنبه 19 مرداد 1398 | 18:37 ب.ظ
حمایت از صنایع کوچک ، حمایت از اشتغال و مبارزه با فقر و بیکاری است زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: حمایت از صنایع کوچک، حمایت از تولید کنندگان و تولید داخلی در اصل حمایت از ایجاد اشتغال، رونق تولید و مبارزه با هر ناهنجاری است که منشأ آن فقر و بیکاری باشد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: حمایت از صنایع کوچک، حمایت از تولید کنندگان و تولید داخلی در اصل حمایت از ایجاد اشتغال، رونق تولید و مبارزه با هر ناهنجاری است که منشأ آن فقر و بیکاری باشد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ۱۸مرداد ۹۸ در مصلی اهواز اظهار داشت:جنگ نظامی سال هاست به اتمام رسیده است اما جنگ دیگری به موازات همان جنگ، از گذشته تا حال در جریان است که همچنان تلفات آشکار و نهان خود را به نوع دیگری از ما می ستاند که این همان جنگ اقتصادی است.

اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه جنگ‌ امروز، جنگ اقتصادی، جنگ تحریم، جنگ تحمیل هزینه بر سفره‌، اشتغال، عزت نفس، جنگ نا امید سازی، جنگ عدم تولید و بر زمین ماندن سرمایه و عشق کار آفرینان کشور، جنگ بر علیه تولید ملی و ترجیح بیگانه بر خودی است افزود: دانسته یا نادانسته، این جنگ گاه بدون آنکه از عمق و تاثیر آن مطلع باشیم، سلاح از کف ما ربوده و در کف دشمن می‌گذارد، بگونه‌ای که می‌شویم ابزار آنانی که نان از سفره کارگر و قوت از بازوی اشتغال می‌ ربایند.

وی گفت: همراهی ناآگاهانه ما می‌تواند صدمات عمیقتر و بنیادی‌تری را بر ما وارد نماید و چه بسا رشته هم پیوستگی ها در مقابل هر متجاوزی را در هم بپیچد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان با بیان اینکه قصدم آن نیست که توان خود در مقابله با هجمه تحریم را کوچک جلوه داده و یا از محصولات کم کیفیت در صحنه رقابت با محصولات مشابه خارجی دفاع کنم افزود: اما واقعیت آنست که به عنوان فردی حاضر در روابط اقتصادی و تولید و مرتبط با اجزای مختلف صنعت داخلی و تولیدکنندگان و کارآفرینان باید بگویم که بی مهری به تولید و محصولات خوب داخلی در حوزه صنعت و غیر آن ، در نهایت منجر به ترجیح منافع خارجی بر منافع ملی خواهد شد.

محمدیان ادامه داد: در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی، مردان و زنانی را داشته و داریم که با شناخت مناسب از یورش‌های اقتصادی کمر همت بسته‌اند تا با خلق ثروت ملی، با اشتغالزایی و صرف نظر کردن از سودهای کلان چراغ تولیدِ مایحتاج مردم و صنعت های بالا دستی را حفظ و به تعبیر روشنتر حلقه محاصره را در هم بشکنند و با روانه کردن محصولات مختلف از فشار تقاضا کم کرده و در برابر افزایش قیمت ایستادگی نمایند.

وی اظهار داشت: بی تردید این همت والا بدون حمایت ما و شما و بدون نقش‌آفرینی مردم در حفظ این چرخه اقتصادی موفق نخواهد بود. چراغی که اکنون روشن است بدون این حمایت روشن نمی‌ماند و تولید بر زمین مانده داخلی نقش دیگری از بیکاری و خالی شدن سفره مردم و در هم شکستن تولیدکننده در صحنه جنگ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه در آستانه ۲۱مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک از تولید کنندگان که مجالی فراهم نموده اند که بتوانیم در کنار آنان باشیم تشکر میکنم عنوان کرد: افرادی که بدون وجود و حضورشان، بدون اعتقاد و آمال باشکوه آنها، بدون تحمل و مرارت آنها عنوان صنعت و تولید و یا هر عنوان دیگری در صحنه‌ی خوداتکایی و رفع نیازها و معیشت مردم شکل نمی‌گرفت.

وی ادامه داد: این روز را به شما که عزت کار و کارگر را پاس داشته و به هزار سختی، کشور را با کارآفرینی برپای می‌دارید تبریک عرض می‌کنم و از اینکه فرصتی فراهم کرده‌اید تا بنده و همکارانم در شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، گامی به همراهی شما برداریم تشکر می‌کنم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار