آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه توسط شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 مرداد 1398 | 09:10 ق.ظ
آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه توسط شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ،شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت :هر کس درهر جایگاهی که قرار می گیرد باید از لحاظ وجدان و توانایی خود را بسنجد وهدفش خدمت به مردم باشد. سلیمانی ادامه داد: شما خبرنگاران […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ،شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت :هر کس درهر جایگاهی که قرار می گیرد باید از لحاظ وجدان و توانایی خود را بسنجد وهدفش خدمت به مردم باشد.

سلیمانی ادامه داد: شما خبرنگاران باید مطالبه گر باشید و مطالبه گری را ترویج کنید ومدیران هم موظف هستند که به شما پاسخگو باشند.

شهردار مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: تنها حامی رسانه ها مردم هستند وقتی مردم پشت سر رسانه ها باشند و حمایتشان کنند مسئولیت رسانه ها سنگین تر می شود در اینصورت زاویه دید و مسیرخبرنگار باید به سمت حمایت از حق و حقوق مردم باشد.

در ادامه خبرنگاران به طرح مشکلات و دغدغه های خود در این حوزه پرداختند.

گفتنی است در خاتمه مراسم شهردار مسجدسلیمان از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر نمود.

 

 

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار