امتیاز تیم دسته اولی کارون اروند خرمشهر بدون مقاومت مسئولین خوزستانی به داماش گیلان فروخته شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 مرداد 1398 | 04:56 ق.ظ
امتیاز تیم دسته اولی کارون اروند خرمشهر بدون مقاومت مسئولین خوزستانی به داماش گیلان فروخته شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه امتیاز تیم دسته اولی کارون اروند خرمشهر بدون مقاومت مسئولین خوزستانی به داماش گیلان فروخته شد نخبگان:امروز خبری به دست ما رسید که مسئولین باشگاه کارون اروند خرمشهر امتیاز تنها تیم خرمشهری در لیگ دسته اول کشور را به راحتی به داماش گیلان فروختند! دوستداران فوتبال خوزستان هیچ گاه فراموش نمیکنند که چند سال پیش […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

امتیاز تیم دسته اولی کارون اروند خرمشهر بدون مقاومت مسئولین خوزستانی به داماش گیلان فروخته شد

نخبگان:امروز خبری به دست ما رسید که مسئولین باشگاه کارون اروند خرمشهر امتیاز تنها تیم خرمشهری در لیگ دسته اول کشور را به راحتی به داماش گیلان فروختند!

دوستداران فوتبال خوزستان هیچ گاه فراموش نمیکنند که چند سال پیش زمانی که فولاد نوین اهواز به لیگ برتر صعود کرد مسئولین وقت چه تلاشی کردند تا امتیاز آن به بیرون‌ از استان نرود و امتیاز تیم را به استقلال اهواز فروختند.

همچنین در سال ۱۳۸۶ زمانی که استقلال جنوب دزفول پس از یک دوره فعالیت در لیگ دسته اول کشور با مشکلات مالی روبرو شد و مدیران باشگاه قصد فروش امتیاز این باشگاه را به یک تیم تهرانی داشتند با مقاومت مدیرکل وقت ورزش استان (خلیل صخراوی) انتقال امتیاز این تیم به تهران کنسل شد و به شاهین اهواز فروخته شد.

انتظار میرفت مدیران استان از جمله : استاندار خوزستان ، مدیرکل ورزش و جوانان ، نماینده و فرماندار خرمشهر در مقابل فروش امتیاز تیم دسته اولی کارون اروند خرمشهر به داماش گیلان مخالفت کرده و از فروش آن جلوگیری میکردند/جنوب فردا/

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار