برگزاری نشست B2B در زمینه تحقق اهداف نظام مبادلات پیمانکاری فرعی

تاریخ انتشار: جمعه 11 مرداد 1398 | 18:16 ب.ظ
برگزاری نشست B2B در زمینه تحقق اهداف نظام مبادلات پیمانکاری فرعی زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از نشست  (B2B)در زمینه تحقق اهداف نظام مبادلات پیمانکاری فرعی (SPX) در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، “حسن چراغی“هدف از برگزاری این نشست را معرفی توانمندی ها و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از نشست  (B2B)در زمینه تحقق اهداف نظام مبادلات پیمانکاری فرعی (SPX) در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، حسن چراغیهدف از برگزاری این نشست را معرفی توانمندی ها و ظرفیت های شرکت فناوران بنیان انرژی ایرانیان و تشریح فرصت های همکاری در ارتباط با پروژه های توسعه میادین نفتی مناطق نفتخیز جنوب عنوان کرد و افزود:این نشست با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان و شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش (tenco) به عنوان یک شرکت ایرانی دانش محور و مجرب در عرصه اکتشاف، تولید و ازدیاد برداشت از مخازننفتی برپا گردید.

وی اظهار داشت: در نشست های B2Bارتباط بین دو یا چند سازمان، مؤسسه اقتصادی، تولیدکنندگان مواد اولیه، ارائه کنندگان انواع گوناگون خدمات و با یکدیگر به گفتگو می پردازند .

گفتنی است نظام مبادلات پیمانکاری فرعی همانند خوشه های صنعتی، یکی از روش های عمده توسعه صنایع خرد، کوچک و متوسط به ویژه در حوزه پیمانکاری صنعتی است و هدف این برنامه تقویت توانایی صنایع کوچک و متوسط برای افزایش تولید و اشتغال زایی آنها، به روزآوری فرآیندهای فنی و محصولات آنها، بهبود قابلیت رقابت بین المللی آنها، جلب سرمایه گذار و … می باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار