تقدیر رئیس شورای شهر از شهردار اهواز؛

انتصابات جدیدشهردار شاعری تلفیقی از مدیران باتجربه و جوان است

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 مرداد 1398 | 20:17 ب.ظ
انتصابات جدیدشهردار شاعری تلفیقی از مدیران باتجربه و جوان است زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس شورای شهر اهواز در خصوص انتصابات اخیر در شهرداری اهواز اعلام کرد: انتصابات صورت گرفته در شهرداری اهواز تلفیقی از مدیران باتجربه و جوان بوده اند. به گزارش نخبگان، عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز در گفتگویی ضمن تقدیر از اقدامات شهردار جوان اهواز اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته توسط شهردار جوان اهواز طی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس شورای شهر اهواز در خصوص انتصابات اخیر در شهرداری اهواز اعلام کرد: انتصابات صورت گرفته در شهرداری اهواز تلفیقی از مدیران باتجربه و جوان بوده اند.

به گزارش نخبگان، عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز در گفتگویی ضمن تقدیر از اقدامات شهردار جوان اهواز اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته توسط شهردار جوان اهواز طی ۲ ماهه گذشته بی سابقه و موجب امیدواری شهروندان به شتابان شدن حرکت مدیریت شهری برای حل مشکلات و معضلات کلانشهر اهواز است به همین دلیل شورای شهر اهواز نیز از فعالیت شهردار جدید اهواز که بسیار پرتلاش ظاهر شده است رضایتمندی دارد و در کنار شهردار برای پیگیری مطالبات شهروندان قدم برمی دارد.

وی با اشاره به  اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی افزود: با پیگیری های شبانه روزی آقای شاعری امضای موافقتنامه اجرایی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که پیش از این در سایر کلانشهر ها اقدامات عمرانی قابل توجهی انجام داده است صورت پذیرفت که این مساله یکی از اتفاقات مهم عمرانی در دوره شورای پنجم شهر اهواز است که امیدواریم با اجرای پروژه های توافق شده مشکلات ترافیکی شهر اهواز کاهش یابد.

رئیس شورای شهر اهواز در خصوص انتصابات اخیر در شهرداری اهواز اعلام کرد: انتصابات صورت گرفته در شهرداری اهواز تلفیقی از مدیران باتجربه و جوان بوده اند که اکثرا دارای سوابق تخصصی نیز می باشند شورای شهر نیز بدون دخالت در هرگونه انتصاب تلاش دارد تا وظیفه نظارتی خود را به نحو مطلوب اجرا کند.

سنواتی در پایان با تاکید بر ضرورت حل مشکل آسفالت معابر گفت: یکی از مطالبات مهم شهروندان از شورای شهر رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر است که این موضوع در دستور کار شهرداری قرار دارد و اقدام برای بهبود وضعیت آسفالت معابر آغاز شده است و در آینده نزدیک در مناطق مختلف شهر اهواز بویژه مناطق محروم تداوم خواهد داشت./ رهیاب

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار