ضرورت نوسازی تاسیسات فرسوده نفت در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 مرداد 1398 | 16:14 ب.ظ
ضرورت نوسازی تاسیسات فرسوده نفت در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه وزیر نفت در نشست با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت نوسازی تاسیسات و لوله های نفت در کلانشهر اهواز تاکید کرد . به گزارش نخبگان، بیژن نامدار زنگنه در این نشست با بیان اینکه هیچ جایی مانند اهواز بعلت تاسیسات فرسوده نفتی و تجاوز به حریم این تاسیسات در خطر نیست […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وزیر نفت در نشست با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت نوسازی تاسیسات و لوله های نفت در کلانشهر اهواز تاکید کرد .

به گزارش نخبگان، بیژن نامدار زنگنه در این نشست با بیان اینکه هیچ جایی مانند اهواز بعلت تاسیسات فرسوده نفتی و تجاوز به حریم این تاسیسات در خطر نیست افزود : کارکنان نفت با چنگ و دندان از تاسیسات نفتی حفاظت می‌کنند و در این زمینه از آنان قدردانی می شود .
وی عمر مفید تاسیسات نفتی را بین ۲۰ تا ۲۵ سال اعلام کرد و ادامه داد : بیش از ۴۵ سال است که در حال استفاده از این تاسیسات هستیم .
وزیر نفت گفت : تاسیسات نفت در خوزستان قابل بازسازی نیست و همگی باید نوسازی شود و این کار ده‌ ها میلیارد دلار هزینه دارد .
زنگنه با بیان اینکه همه امکانات صنعت نفت در اختیار استان خوزستان است و از آن مضایقه نمی شود ، تاکید کرد: هم اکنون ۶۰۰ دستگاه سنگین شرکت‌های نفتی در این استان در حال فعالیت است و امکانات لجستیک دیگری نداریم و به‌سرعت آن را تامین خواهیم کرد.

تاسیسات فرسوده نفتی با چنگ و دندان اداره می شود¬¨A-tœ*

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار