استاندار خوزستان:

گذر زمان عامل فراموشی یاد شهدا نشود

تاریخ انتشار: شنبه 5 مرداد 1398 | 16:49 ب.ظ
گذر زمان عامل فراموشی یاد شهدا نشود زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان با بیان اینکه گذر زمان نباید عامل فراموشی یاد شهدا و ایثارگران نشود گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در قالب یک برنامه خاص نمی گنجد و باید در روح و جان انسان ها باشد. به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی روز شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان خوزستان با بیان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان با بیان اینکه گذر زمان نباید عامل فراموشی یاد شهدا و ایثارگران نشود گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در قالب یک برنامه خاص نمی گنجد و باید در روح و جان انسان ها باشد.

به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی روز شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان خوزستان با بیان اینکه مساله ایثار و شهادت یک امر اعتقادی است افزود: هرکس که در راه دین و وطن جانفشانی می کند باید خود و بازماندگانش مورد احترام قرار گیرند.

وی ادامه داد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت با همان کیفیت دهه ابتدای نخست پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه حاکم باشد به این برنامه ریزی ها و خط کشی ها احتیاج نخواهد بود.

استاندار خوزستان افزود: در قرآن کریم و منویات ائمه اطهار(ع) نیز بر لزوم احترام به ایثارگران در راه وطن و دین تاکید بسیاری شده است، لذا باید مراقب بود تا گرد زمان عاملی برای غفلت ما از این مساله نشود.

وی درخصوص یادمان شهید علی هاشمی در اهواز گفت: قرار بود بخشی از اعتبارات ساخت این یادمان توسط شهرداری تامین شود اما تاکنون نسبت به این مساله کوتاهی شده و این امر باعث آزردگی خاطر خانواده این شهید شده است.

استان خوزستان بیش از ۲۳ هزارشهید و ۳۷ هزار جانباز دارد. به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ، مجموع کل ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهدا به همراه خانواده زیرتکفل آنها در خوزستان حدود ۲۰۰ هزار نفر است. /ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار