بازدید سرپرست وزارت آموزش و پرورش از فرآیند تعمیر و ساخت ۱۸ پروژه آموزشی در بامدژ و الهایی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 مرداد 1398 | 18:14 ب.ظ
بازدید سرپرست وزارت آموزش و پرورش از فرآیند تعمیر و ساخت ۱۸ پروژه آموزشی در بامدژ و الهایی زمان مطالعه: < 1 دقیقه سرپرست وزارت آموزش و پرورش از فرآیند تعمیر و ساخت ۱۸ پروژه آموزشی در ناحیه ۴ اهواز در بخش‌های مرکزی بامدژ و الهایی بازدید کرد. به گزارش نخبگان، صبح امروز پنج شنبه (سوم مردادماه) سید جواد حسینی از فرآیند تعمیر و ساخت ۱۸ پروژه آموزشی در بامدژ و الهایی واقع در بخش مرکزی اهواز که […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از فرآیند تعمیر و ساخت ۱۸ پروژه آموزشی در ناحیه ۴ اهواز در بخش‌های مرکزی بامدژ و الهایی بازدید کرد.

به گزارش نخبگان، صبح امروز پنج شنبه (سوم مردادماه) سید جواد حسینی از فرآیند تعمیر و ساخت ۱۸ پروژه آموزشی در بامدژ و الهایی واقع در بخش مرکزی اهواز که با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در حال انجام است، به صورت نمادین بازدید کرد.

از این پروژه‌ها، ۹ پروژه به ساخت واحدهای آموزشی با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و ۹ پروژه به تعمیر فضاهای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اختصاص دارد که بخشی از این اعتبار از محل اعتبارات شرکت نفت به  تعمیر و تجهیز مدارس استان اختصاص یافته است.

دبیرستان شش کلاسه غدیر خم بامدژ با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال، تعمیر و تجهیز دبستان بنیاد ۱۵خرداد بامدژ با اعتبار سه میلیارد ریال، تعمیر و تجهیز مدرسه شهید بخارایی روستای سید معن با اعتبار سه میلیارد ریال و تعمیر و تجهیز دبستان شهدای راه آهن روستای سید ظاهر با اعتبار سه میلیارد ریال، بخشی از این پروژه ها است./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار