طرح آسفالت محله به محله اهواز به کوی فرهنگیان و جواهری رسید

تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 مرداد 1398 | 00:27 ق.ظ
طرح آسفالت محله به محله اهواز به کوی فرهنگیان و جواهری رسید زمان مطالعه: < 1 دقیقه شهردار اهواز گفت: در هفدهمین روز از نخستین گام آسفالت محله به محله شهر اهواز، این پروژه به کوی فرهنگیان و جواهری در منطقه سه رسید. به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری با اعلام این خبر افزود: همزمان با کار اکیپ های آسفالت در زیتون کارمندی، ملی راه، بهزادشهر، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شهردار اهواز گفت: در هفدهمین روز از نخستین گام آسفالت محله به محله شهر اهواز، این پروژه به کوی فرهنگیان و جواهری در منطقه سه رسید.
به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری با اعلام این خبر افزود: همزمان با کار اکیپ های آسفالت در زیتون کارمندی، ملی راه، بهزادشهر، پیروزی، عملیات تراش و آسفالت در محلات کوی فرهنگیان ۲ و جواهری نیز آغاز شد.
وی با اشاره به میزان آسفالت انجام شده در این طرح گفت: به همت همکاران در حوزه معاونت فنی عمرانی، سازمان عمران شهری و شهرداری منطقه سه در نخستین گام پروژه در مدت ۱۶روز، حدود ۷۸ هزار مترمربع عملیات آسفالت معادل ۶۵ درصد انجام شد و رضایتمندی شهروندان را در پی داشت.

شهردار اهواز در خصوص وضعیت فعلی این پروژه اذعان کرد: اکنون اکیپ های آسفالت در معابر کوی جواهری شامل خیابان شهید وزیری و شهید منجزی و بلوار اصلی شهید عباسپور حدفاصل پاسداران بسمت فاز ۴ کوی ملت در حال انجام عملیات تراش و آسفالت هستند.
شاعری ادامه داد: همچنین اکیپ دیگر در خیابان اصلی فرهنگیان ۲ در حال اجرای لایه رگلاژ و روکش کامل هستند.
وی در پایان گفت: از اهالی محلات مذکور که با صبر و همکاریشان ما در انجام این خدمت یاری می کنند، قدردانی می کنم و امیدوارم بزودی این عملیات طبق برنامه زمان بندی به پایان برسد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار