تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شوش آماده بهره برداری است

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 مرداد 1398 | 22:46 ب.ظ
تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شوش آماده بهره برداری است زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شوش با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال احداث شده است. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان، “اخلاق محمدیان” در بازدید از شهرک صنعتی شوش اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب شهرک با اعتباری بالغ بر ۳۵ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شوش با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال احداث شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان، “اخلاق محمدیان” در بازدید از

شهرک صنعتی شوش اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب شهرک با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال احداث و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: تا چند روز آینده کار این پروژه عمرانی به اتمام خواهد رسید و تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شوش آماده بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از آسفالت خیابانهای فاز ۲ شهرک صنعتی شوش نیز بازدید و اعتبار هزینه شده در این بخش را ۱۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

محمدیان با اشاره به اینکه وظیفه اصلی این شرکت تأمین زیرساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی است، خواستار تسریع در انجام امور به منظور رفاه حال صنعتگران شد .

گفتنی است ۳۲ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۸۴۴ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شوش به بهره برداری رسیده و در این شهرک برای ۶۷۰ نفر شغل ایجاد شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار