سرپرست اداره‌کل امور بانوان استانداری خوزستان:

همایش ملی زن در تاریخ محلی خوزستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 اسفند 1395 | 19:35 ب.ظ
همایش ملی زن در تاریخ محلی خوزستان برگزار می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه سرپرست اداره‌ کل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: همایش ملی زن در تاریخ محلی خوزستان ۷ اسفند ماه امسال برگزار و با حضور معاون رئیس‌جمهور ‌افتتاح می‌شود. به گزارش نخبگان، فرانک موسوی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ضروری است برنامه‌ریزان خوزستان به این حوزه نگاه ویژه‌ای داشته باشند. وی با شاره به اینکه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست اداره‌ کل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: همایش ملی زن در تاریخ محلی خوزستان ۷ اسفند ماه امسال برگزار و با حضور معاون رئیس‌جمهور ‌افتتاح می‌شود.

به گزارش نخبگان، فرانک موسوی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ضروری است برنامه‌ریزان خوزستان به این حوزه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با شاره به اینکه ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: با توجه به نقش تاثیرگذار زن در مدیریت عاطفی و تربیتی خانواده باید میزان تاثیرگذاری سهم زن در برنامه‌ریزی خوزستان دیده شود چرا که اگر به این ۵۰ درصد جامعه توجه نشود لطمات جبران‌ناپذیری به وجود می‌آید.

سرپرست اداره‌کل امور بانوان استانداری خوزستان با بیان اینکه جامعه ما به توانمندی بانوان نیازمند است، گفت: ۲۳ کانون فرهنگی اجتماعی در شهرستان‌های استان وجود دارند و با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با آموزشگاه فنی و حرفه‌ای امضا شده آموزش‌های لازم در زمینه فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی  بانوان در کانون‌ها صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: شهرداران شهرستان‌ها براساس قانون موظف هستندکه در ایجاد پارک بانوان، تجهیز فضای کانون‌های فرهنگی و راه‌اندازی بازارچه خود اشتغالی به طور دائم ویژه بانوان ورود پیدا کنند.

موسوی با بیان اینکه شاخص‌های مختلفی در حوزه بانوان دنبال می‌شوند، بیان کرد: یکی از شاخص‌های مهم سلامت است که در این راستا کلان‌شهر اهواز به عنوان پایلوت برای غربالگری سرطان‌های شایع ویژه زنان قرار گرفت و اکنون با توجه به موفقیت بدست‌آمده سال ۹۶ غربالگری  سرطان‌های شایع ویژه زنان را در سطح استان گسترش دهیم.

سرپرست اداره‌کل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: همایش ملی زن در تاریخ محلی خوزستان ۷ اسفند ماه سال جاری  برگزار و با حضور معاون رئیس جمهور در حوزه زنان  افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری همایش ملی زن در تاریخ محلی خوزستان پرداختن به نقش  و معرفی زنان در تاریخ، سیاست، اقتصاد، فرهنگی، کارآفرینی و هنر خوزستان است همچنین در این همایش چالش‌های زنان خوزستان نیز بیان می‌شود.

موسوی با بیان اینکه ۷ پروفسور زن در خوزستان وجود دارد، ادامه داد: همایش ملی زن در تاریخ محلی خوزستان فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت زنان خوزستان است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار