آغاز طرح آسفالت محله به محله اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 تیر 1398 | 01:00 ق.ظ
آغاز طرح آسفالت محله به محله اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه مرحله نخست طرح آسفالت محله به محله اهواز در منطقه ۳ اهواز و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از صبح امروز آغاز شد. به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، طرح آسفالت محله به محله شهر اهواز صبح دیروز از منطقه زیتون کارمندی و با حضور شهردار اهواز آغاز شد. […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرحله نخست طرح آسفالت محله به محله اهواز در منطقه ۳ اهواز و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، طرح آسفالت محله به محله شهر اهواز صبح دیروز از منطقه زیتون کارمندی و با حضور شهردار اهواز آغاز شد.

موسی شاعری  با بیان اینکه از مشکلات آسفالت اهواز آگاه هستیم، اظهار کرد: بخشی از مشکل آسفالت اهواز به علت فرسودگی آن و بخشی به علت حفاری‌های انجام شده  بود به ویژه آنکه با ریزش شبکه فاضلاب مواجه بودیم و شرکت آبفا در بخش ‌های مختلف شهر اقدام به حفاری معابر کرده است.

شهردار اهواز خواستار بردباری بیشتر مردم شد و گفت: مردم از علت آغاز طرح از این منطقه پرسیدند که باید بگوییم برای این طرح پایشی به عمل آمده و اولویت بندی کرده‌ایم؛ منابع مالی ما محدود است و اولویت ما با مناطقی است که شرکت آب و فاضلاب، شبکه آن را نوسازی کرده و یا در آنها دیگر قصد حفاری ندارد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۱ میلیارد تومان هزینه آسفالت منطقه ۳ است، گفت: با توجه به محدودیت مالی، معابری که بار ترافیکی سنگینی دارند در اولویت خواهند بود.

معاون عمرانی شهردار اهواز نیز عنوان کرد: رویکرد جدید شهرداری آن است که به جای کار پراکنده، به صورت متمرکز و هدفمند کار آسفالت محلات شهر انجام شود؛ در بعضی معابر با لکه گیری و ترمیم می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم و در برخی نیز به دلیل فرسودگی و حفاری های متعدد انجام شده باید روکش آسفالت انجام شود.

محمد صفری با بیان اینکه برای طرح محله به محله در یک ماه گذشته برنامه‌ریزی شده، گفت: هدف مرحله اول طرح، آسفالت محلات بهزادشهر، کوی ملت، زیتون کارمندی و زویه به مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع است و پیش بینی می‌شود تا ۱۵۰ مترمربع نیز افزایش یابد و تا ۲۱ روز به طول می‌انجامد.

وی گفت: به دستور شهردار مقرر شد مشکلات هر محله به صورت حداکثری برطرف شود و معابر این محلات به کیف مطلوب برسد و سپس طبق برنامه ریزی، هسته مرکزی شهر و سایر مناطق در دستور کار قرار خواهد گرفت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار