ثبت بیش از ۷۰۰ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان شهری و روستایی در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 تیر 1398 | 16:26 ب.ظ
ثبت بیش از ۷۰۰ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان شهری و روستایی در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ثبت تعداد ٧٣٢ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان شهری و روستایی در خوزستان خبر داد. به گزارش اعتدال نخبگان،  مرتضی جمشیدی با اعلام این مطلب افزود: خوزستان در بین کل استان های کشور در سومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی توانست مقام برگزیده بخش […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ثبت تعداد ٧٣٢ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان شهری و روستایی در خوزستان خبر داد.

به گزارش اعتدال نخبگان،  مرتضی جمشیدی با اعلام این مطلب افزود: خوزستان در بین کل استان های کشور در سومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی توانست مقام برگزیده بخش فیلم گروهی و مقام تقدیری باشگاه روستای اوریای باصدی را کسب کند. و همچنین در اولین و دومین دوره دو باشگاه تشکوه و کاکایوسف از رامهرمز حایز مقام های برتر شدند.

وی با بیان این که شهرستان اهواز در اولین دوره به عنوان  پایتخت کتاب معرفی شد  اظهار داشت: در سال ٩٣ ١٣از۶۴ شهر شرکت کننده از ٢۴ استان، شهرستان اهواز توانست به عنوان پایتخت کتاب ایران در دوره ی نخست اعلام شود.

جمشیدی ادامه داد: فعالیت های ترویج کتابخوانی ، اجرای رویدادهایی با محوریت کتاب، ارائه طرح های خلاق و پایدار ، افزایش و مشارکت نهادهای مردمی ، مدنی ، غیردولتی و عمومی در حوزه ی کتابخوانی و ایجاد فضا و بستری مناسب برای مشارکت  اجتماعی علاقه مندان از جمله ویژگی های برای انتخاب اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران در دوره ی اول بود.

وی اضافه کرد: از بین ٢٠ شهر راه یافته به پایتخت کتاب ایران  رامهرمز با ٣۴ طرح و ٢٩ برنامه و دزفول با ارائه ٣۵ برنامه و ٢٧ طرح به عنوان ۵ شهر اول انتخابی در کشور معرفی شد.

معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به جشنواره عشایر و دوستدار کتاب اظهار داشت: خوزستان در پنجمین دوره ی جشنواره عشایر و دوستدار کتاب توانست مقام اول بیشترین شرکت کننده با تعداد ١٢٩ روستا را در کل کشور به دست آورد و در دوره ی چهارم و پنجم جشنواره روستای باصدی مقام برتر و به عنوان روستای دوستدار کتاب  وروستای  مربچه مقام تقدیری را کسب کردند

وی گفت: در پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی در سال ١٣٩٧ موسسه مردم نهاد فانوس از اهواز توانست رتبه تقدیری را کسب کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار