آیا دوباره در اهواز اصولگرا ها سهمی در تصاحب کرسی ها نخواهد داشت. یا جمنایی ها پس از تصرف شورا و شهرداری حالا در کمین مجلس اند؟!

بررسی یکی دیگر از گزینه های انتخاباتی مجلس در حوزه انتخابیه اهواز؛این شماره : ابراهیم منصور نژاد

سعید آژده
تاریخ انتشار: جمعه 7 تیر 1398 | 21:09 ب.ظ
بررسی یکی دیگر از گزینه های انتخاباتی مجلس در حوزه انتخابیه اهواز؛این شماره : ابراهیم منصور نژاد زمان مطالعه: ۳ دقیقه بررسی یکی دیگر از گزینه های انتخاباتی مجلس در حوزه انتخابیه اهواز؛این شماره : ابراهیم منصور نژاد استعفایی در آستانه انتخابات از یکی از اعتدالگرایان مطرح مناطق نفت خیز جنوب آیا دوباره در اهواز اصولگرا ها سهمی در تصاحب کرسی ها نخواهد داشت. یا جمنایی ها پس از تصرف شورا و شهرداری حالا در کمین […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بررسی یکی دیگر از گزینه های انتخاباتی مجلس در حوزه انتخابیه اهواز؛این شماره : ابراهیم منصور نژاد

استعفایی در آستانه انتخابات از یکی از اعتدالگرایان مطرح مناطق نفت خیز جنوب

آیا دوباره در اهواز اصولگرا ها سهمی در تصاحب کرسی ها نخواهد داشت. یا جمنایی ها پس از تصرف شورا و شهرداری حالا در کمین مجلس اند؟!

به قلم : سعید آژده

سعیدآژده: در این شماره از سلسله متون پرداختن به گزینه های انتخاباتی به سراغ یکی دیگر از داوطلبان مجلس از حوزه اهواز رفته ایم
داوطلبی که به تعهد و صداقت و یکرنگی میان دوستانش شهره است و در این دوره امده تا خیلی از معادلات از پیش تعیین شده را جابجا کند و اثبات نماید که انتخابات همواره با شگفتی های غیر قابل پیشبینی اش زیباست.

در میان داوطلبان حوزه اهواز که شامل باوی ،کارون و حمیدیه می باشد مهندس ابراهیم منصور نژاد با افکاری اصلاح طلبانه و عملکردی کاملا اعتدالی سعی در شکافتن لایه های زیرین اقوام بسود خود دارد تا بتواند راهی مجلس بهارستان شود.

منصورنژاد با نگاهی تلفیقی از مناسبات وروابط اجتماعی ؛قومی والبته تمایلات سیاسی بدنبال ایجاد سبدمتنوع وجدیدی از آرا میباشد.

یکی از کسانی که شدیدا دنبال این موضوع است تا بتواند پیامش را بیشتر به مخاطبانش برساندو نامش را بیشتر بر سر زبان ها بیاندازد مهندس منصور نژاد می باشد که آمده است تا اثبات کند با نگاهی اعتدالی وافزایش آستانه ی تحمل میشود خیلی از پوسته ها را شکافت و نقبی به سوی آینده ای عالی زد.

نگاهی به سوابق منصورنژاد و افکارش

ابراهیم منصورنژاد دانش آموخته ی مقطع فوق لیسانس مدیریت اجرایی و دانشجوی مقطع دکتری مدیریت بازاریابی که در سی و هشت سالگی اش نیز توانسته بود در شوشتر داوطلب مجلس شود اکنون بعد از گذشت نزدیک به دو دهه در مرکز استان آمده است تا شانس اش را برای مجلس بهارستان امتحان کند و در این مسیر مشکل و در رقابت با داوطلبان دیگر بتواند موفق ظاهر گردد..

مردم حوزه اهواز و توابع نشان داده اند همواره نگرشی روشنفکرانه نسبت به افراد داشته اند و گاهی نیز دل به انتخاب افراد باسوابق خیلی کمتر از منصورنژاد داده اند و آنان را به بهارستان فرستاده اند که اگر نگاهی به انتخابات ادوار اهواز بیاندازید متوجه این مهم خواهید شد پس با مدد از این مقوله برای منصورنژاد نیز این شانس وجود خواهد داشت تا مورد توجه قرار گیرد.

در فضایی که افکار عمومی جامعه روی پاکدستی مسولین و بویژه کاندیداها حساسیت ویژه ای دارند سابقه سلامت مالی و پاکدستی منصورنژاد در موقعیتهای مختلفی که درشرکتهای تابع مناطق نفت خیز جنوب درحوزه های حساسی داشته در اقبال عمومی به وی میتواند معادلات را بنفع او تغییر دهد. حضورموفق نزدیک به چهارسال درمسولیت مدیریت توسعه منابع انسانی درمناطق نفتخیز جنوب بعنوان قطب تولید کشور ، که حوزه ای بسیار استراتژیک می باشد می تواند از شانس های مسلم منصورنژاد برای دوره اینده باشد که احتمالا عملکرد موفق وی در این حوزه ، سخت به یاری وی خواهد شتافت.از کارهای ماندگار او در این حوزه توجه ویژه به شرایط نیروهای قراردادی و ارکان ثالث میباشد که نتایج خوبی را به همراه داشته است.

منصورنژاد و انتخابات
منصور نژاد را اگر می خواهید بهتر بشناسید باید به سالها قبل برگردید آنهم به دوم خرداد سید محمد خاتمی که ظهور منصورنژاد از آنجا اغاز میشود و ادامه پیدا می کند و عمده ترین فعالیت ها و تاثیرگذاری های استانی وی در انتخابات ۹۲ و ۹۶ آنهم برای حسن روحانی و همچنین لیست امید بوده است.

وی با تیزهوشی و ذهنیتی انتقادی و آینده نگرانه با انتخاب دکتر روحانی و تمرکز روی وی تواست بخش اعظمی از مناطق نفت خیز جنوب را به ستاد روحانی در استان مبدل کند و علیرغم داشتن مسولیت مدیریت ارشد برخلاف سایر مدیرانی که جانب احتیاط را برای حفظ موقعیت خود پیشه کردند با تحمل همه ی ریسکها در آن مقاطع پای پس نکشید وحضور قوی ایشان در آن میدان برکسی پوشیده نیست. حالا وی به پشتوانه همین عملکرد و ارتباطاطی که با مردم برقرارکرده است آمده است تا بخت خود را برای بهارستان بیازماید.

او در این مسیر ، راه سختی را در رقابت با سایرین پیش رو خواهد داشت ولی با توجه به سوابق شفاف و مهارت چشمگیرش در جذب مخاطب برای این گزینه مطلوب ،که سرشار از عنصر صداقت است آرزوی موفقیت در انتخابات آتی را داریم.

سعید آژده
۷/۴/۱۳۹۸ اهواز زیتون کارمندی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار