پیام دکتر نظری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان به مناسبت روز اصناف                                        

تاریخ انتشار: شنبه 1 تیر 1398 | 12:05 ب.ظ
پیام دکتر نظری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان به مناسبت روز اصناف                                         زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ اصناف و بازاریان در تاریخ این مرز و بوم نقش سازنده ای از خود نشان داده اند و هم اکنون نیز هر چه به جلو حرکت می کنیم شاهد نقش آفرینی و حضور پررنگ تر اصناف در چرخه های مختلف اقتصاد کشور هستیم. یقینا یکی از تاثیرگذارترین اقشار اجتماعی در کشورمان را باید […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ اصناف و بازاریان در تاریخ این مرز و بوم نقش سازنده ای از خود نشان داده اند و هم اکنون نیز هر چه به جلو حرکت می کنیم شاهد نقش آفرینی و حضور پررنگ تر اصناف در چرخه های مختلف اقتصاد کشور هستیم. یقینا یکی از تاثیرگذارترین اقشار اجتماعی در کشورمان را باید اصناف دانست و نقش موثر این زحمت کشان عرصه بازار در ادوار گذشته تاریخ و بالاخص پیروزی انقلاب و دوران پس از آن همواره مورد تاکید مسئولین نظام بوده تا آنجا که حضرت امام خمینی (قدس ره) می فرمایند: اصناف بازوان نهضتند و نامگذاری اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نشان از اهمیت این قشر در دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

این تلاش گران بی ادعای صحنه اقتصادی کشور تمام سعی و تلاش و عزم خویش را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش جزم نموده تا ضمن به ثمر نشاندن افزایش تولید ملی در کارآفرینی پایدار نیز سهم خویش را بدرستی ایفا نمایند. لذا این روز را ارج می نهیم و به تمامی فعالین این عرصه تهنیت می گوییم.

   امیرحسین نظری

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار