ﺑﺎﺯﺩﻳﺪ ﺭﻳﻴﺲ ﺑﻨﻴﺎﺩ ﻣﻠﻲ ﻧﺨﺒﮕﺎﻥ اﺯ ﻭاﺣﺪﻫﺎﻱ ﻣﺴﺘﻘﺮ ﺩﺭ ﺷﻬﺮﻙ ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۲ اﻫﻮاﺯ  

تاریخ انتشار: دوشنبه 20 خرداد 1398 | 20:38 ب.ظ
ﺑﺎﺯﺩﻳﺪ ﺭﻳﻴﺲ ﺑﻨﻴﺎﺩ ﻣﻠﻲ ﻧﺨﺒﮕﺎﻥ اﺯ ﻭاﺣﺪﻫﺎﻱ ﻣﺴﺘﻘﺮ ﺩﺭ ﺷﻬﺮﻙ ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۲ اﻫﻮاﺯ    زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه امسال برنامه های مفصلی برای شرکت های دانش بنیان داریم، گفت: سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان وام به شرکت های دانش بنیان از طریق بانک ها و صندوق توسعه پرداخت شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ﺭﻭاﺑﻄ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺷﺮﻛﺖ ﺷﻬﺮﻛﻬﺎﻱ ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ، سورنا […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه امسال برنامه های مفصلی برای شرکت های دانش بنیان داریم، گفت: سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان وام به شرکت های دانش بنیان از طریق بانک ها و صندوق توسعه پرداخت شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ﺭﻭاﺑﻄ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺷﺮﻛﺖ ﺷﻬﺮﻛﻬﺎﻱ ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ، سورنا ستاری امروز ۲۰ خردادماه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی در حوزه اقتصاد دانش بنیان در استان خوزستان رقم خورده است و پس از این نیز اتفاقات بسیاری بهتری برای شرکت های دانش بنیان در استان رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه امسال برنامه های مفصلی برای شرکت های دانش بنیان داریم، افزﻭﺩ : اعتماد به نفس و انگیزه شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان بزرگترین سرمایه برای کشور است. دولت نیز پیرو تصمیمات اتخاذ شده، بودجه لازم را برای بحث های زیرساختی در استان خوزستان تامین خواهد کرد.

ستاری عنوان کرد: امیدواریم همکاری لازم برای بخش های دولتی و غیر دولتی در استان خوزستان وجود داشته باشد تا شاهد توسعه شرکت های دانش بنیان  در خوزستان باشیم.

وی ادامه داد: آنچه که اقتصاد دانش بنیان را سرپا نگه می دارد، محیط کسب و کار است و آنچه که برای استان خوزستان در بحث شرکت های دانش بنیان دارای اهمیت است مساله همدلی است که همه بخواهند محیط کسب و کار در درون استان توسعه پیدا کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار