برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 خرداد 1398 | 23:25 ب.ظ
برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب زمان مطالعه: < 1 دقیقه در مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران و روسای واحدهای ستادی شرکت مناطق نفت خیز جنوب، مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید منابع انسانی این شرکت برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، در این مراسم که روز سه شنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) برگزار شد مدیرعامل […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران و روسای واحدهای ستادی شرکت مناطق نفت خیز جنوب، مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید منابع انسانی این شرکت برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، در این مراسم که روز سه شنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) برگزار شد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، به جایگاه و اهمیت مدیریت منابع انسانی در سازمان اشاره و اظهار کرد: این مدیریت در مناطق نفت خیز جنوب از اهمیت بالایی برخوردار است و به لحاظ آموزش، انگیزش، تامین و توزیع نیروی انسانی با کیفیت نقش مهمی در تحقق اهداف سازمان دارد.

 مهندس احمد محمدی با اشاره به تجارب ابراهیم منصورنژاد مدیر سابق منابع انسانی و آرزوی موفقیت برای ایشان در مسئولیت های بعدی، خاطرنشان کرد: جابجایی مدیران به منظور گردش نخبگان برای کمک به تحقق اهداف عالی سازمان است که در این راستا تلاش و مشارکت همگانی نیز لازم است.

وی افزود: منوچهر بارانی سرپرست مدیریت منابع انسانی نیز از بدنه این مدیریت انتخاب شده است و امیدواریم با کمک همه مدیریت ها و بخش های شرکت در این مسئولیت موفق باشند.

در این مراسم، مدیر سابق منابع انسانی گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی این مسئولیت ارائه داد و سرپرست مدیریت منابع انسانی نیز به بیان مهمترین اولویت های خود در این مسئولیت پرداخت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار