با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی‌ جندی‌شاپور در دزفول

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 اسفند 1395 | 19:16 ب.ظ
برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی‌ جندی‌شاپور در دزفول زمان مطالعه: < 1 دقیقه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، کنگره بین‌المللی‌ جندی‌شاپور در دزفول برگزار می‌شود. به گزارش نخبگان، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمعی از مسئولان محلی و ملی کنگره بین‌المللی جندی‌شاپور در شهرستان دزفول برگزار می‌شود. این […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، کنگره بین‌المللی‌ جندی‌شاپور در دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش نخبگان، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمعی از مسئولان محلی و ملی کنگره بین‌المللی جندی‌شاپور در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

این همایش به مدت دو روز در روزهای سوم و چهارم اسفند ماه امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با حضور گسترده دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاهی استان خوزستان، برگزار می‌شود.

در این مراسم، محمد فرهادی  وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز حضور خواهد یافت و مسیر توسعه و ارائه خدمات آموزشی را در محورهای مختلف دانشگاهی و آموزشی مورد بررسی قرار می‌دهد.

علی‌اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد نیز در این مراسم حضور یافته و مسیر تحولات علمی و آموزشی کشور و سیر تاریخی این واحد آموزشی باستانی را  بررسی می‌کنند.

هم‌‌چنین برای پوشش رسانه‌ای این مراسم، ضمن دعوت از خبرنگاران محلی و ملی، با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای پخش زنده این مراسم از شبکه استانی خوزستان و شبکه چهارم سیما، هماهنگی به عمل آمده است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار