مشارکت و حمایت کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان از هموطنان سیل زده

تاریخ انتشار: پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 | 18:28 ب.ظ
مشارکت و حمایت کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان از هموطنان سیل زده زمان مطالعه: < 1 دقیقه اقلام اهدایی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت حمایت از هموطنان سیل زده خوزستانی جمع آوری شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این اقلام توسط پرسنل این شرکت و خانواده های آنان به ایستگاه های برپا شده در اماکن و ادارات […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اقلام اهدایی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت حمایت از هموطنان سیل زده خوزستانی جمع آوری شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این اقلام توسط پرسنل این شرکت و خانواده های آنان به ایستگاه های برپا شده در اماکن و ادارات مختلف این شرکت اهدا گردید.

طی این اقدام که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان صنعت نفت مسجدسلیمان انجام شد اقلام ضروری و مایحتاج شهروندان سیل زده خوزستانی توسط پرسنل خیر و نیکوکار این شرکت جمع آوری تا به مناطق سیل زده ارسال گردد.

لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این نیز با تقبل تهیه ۶۲۰۰ پرس غذای گرم برای سیل زدگان خوزستانی در امر حمایت از شهروندان آسیب دیده از سیلاب مشارکت کرده بود.

همچنین از همان لحظه وقوع سیلاب در خوزستان با واگذاری حدود ۷۰ دستگاه انواع خودروهای راهسازی در مقابله با این رویداد طبیعی بمنظور کاهش آلام شهروندان خوزستانی نقش موثری ایفا کرده است .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار