نماینده ولی فقیه در خوزستان:

اماکن مسقف و سیستم سرمایشی برای سیل زدگان تامین شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 فروردین 1398 | 16:28 ب.ظ
اماکن مسقف و سیستم سرمایشی برای سیل زدگان تامین شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نزدیک شدن فصل گرما بر لزوم جابجایی سیل زدگان به مکان های مسقف و تامین سیستم سرمایشی تاکید کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا ، سید محمد علی موسوی جزایری امروز (۲۹ فروردین ماه) در دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده معظم شهدا، عشایر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نزدیک شدن فصل گرما بر لزوم جابجایی سیل زدگان به مکان های مسقف و تامین سیستم سرمایشی تاکید کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا ، سید محمد علی موسوی جزایری امروز (۲۹ فروردین ماه) در دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده معظم شهدا، عشایر و مسئولین استان خوزستان در خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: سفر آقای رئیسی جهت بازدید از مناطق سیل زده، دیدار، مصاحبت با مردم متاثر از سیل، دیدار با عشایر غیور و حضور در جلسات دیگر از جمله برنامه های رئیس قوه قضائیه در خوزستان است.

وی افزود: آنچه مهم است توجه به جبران خسارت های کشاورزان است که با تاکید مقام معظم رهبری و تعهد دولت انجام خواهد شد.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: سیل مشتمل برکات زیادی برای ما است از جمله پر آب شدن تالاب های شادگان و هور العظیم که نباید ناشکری کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به شروع فصل گرمای مهلک در خوزستان باید به اسکان سیل زدگان در اماکن مسقف و تامین سیستم سرمایشی توجه و اقدام کرد تا از صدمات جانی و سلامت به واسطه گرما جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: باید برای اسکان سیل زدگان تدبیری اندیشید و منازلی که قابلیت تعمیر دارند بازسازی و مسکن هایی که قابل بازسازی نیستند احداث شوند.

جزایری با اشاره به اعلام آمادگی مردم در سطح کشور برای کمک به مردم سیل زده خوزستان بیان کرد: کسانی از طرف رهبر معظم انقلاب و آیت الله سیستانی، بنیاد مستضعفان، مراکز بزرگ اقتصادی پتروشیمی و وزارت نفت برای کمک به مردم آسیب دیده آماده همکاری هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار