یوسفی پس از بازدید از اقدامات پدافندی شرکت آب و فاضلاب اهواز: تلاش مجموعه آبفا اهواز در این مدت ستودنی است

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 فروردین 1398 | 14:23 ب.ظ
یوسفی پس از بازدید از اقدامات پدافندی شرکت آب و فاضلاب اهواز: تلاش مجموعه آبفا اهواز در این مدت ستودنی است زمان مطالعه: ۲ دقیقه تلاش مجموعه آبفا اهواز در این مدت ستودنی است به گزارش نخبگان، نماینده مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در بازدید از اقدامات پدافندی شرکت آب و فاضلاب اهواز در راستای آب گرفتگی احتمالی در معابر شهری همزمان با افزایش حجم و دبی رودخانه کارون، گفت:  اقدامات پدافندی شرکت آب و فاضلاب […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تلاش مجموعه آبفا اهواز در این مدت ستودنی است

به گزارش نخبگان، نماینده مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در بازدید از اقدامات پدافندی شرکت آب و فاضلاب اهواز در راستای آب گرفتگی احتمالی در معابر شهری همزمان با افزایش حجم و دبی رودخانه کارون، گفت:  اقدامات پدافندی شرکت آب و فاضلاب اهواز با تلاش شبانه روزی این مجموعه  به ویژه مهندس فردوس کریمی مدیرعامل این شرکت   با حضور فعال و مستمر ، از طریق نصب پمپ های مکش و خطوط بای پس فاضلاب در بیش از ۵۰ نقطه از شهر و اجرای ۷۰۰ متر خط ۴۵۰ میلیمتری تحت فشار در ایستگاه پمپاژ فاضلاب چنیبه،رفع خواهد شد.

یوسفی افزود: بروز مشکل دفع فاضلاب از تبعات طبیعی سیلاب است که در صورت بروز در نقاط مختلف شهر به سرعت رسیدگی می شود.

وی تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم پیگیر مشکلات موجود هستیم و البته با تلاش و زحمات بی وقفه  دستگاه های مربوطه انشالله مشکلات برطرف خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی مردم شریف اهواز در مواجه با اوضاع پیش آمده، گفت: دوره سیلاب و معضلات ناشی از آن با تلاش همگی سپری خواهد شد و انشالله از جنبه مثبت آن که وفور نعمت ارزشمند آب است در رونق صنایع مختلف بهره مند خواهیم شد.

نماینده مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات حوزه آب و فاضلاب اهواز در دوسال اخیر، خاطر نشان کرد: اجرای پروژه های متعدد در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی آب و دفع بهینه فاضلاب در اهواز و شهرهای تابعه که مهم ترین آن افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز بود با کاهش ۵۰ درصدی آورده فاضلاب به کارون جای امیدواری دارد.

همایون یوسفی در ادامه از تلاش مجموعه آبفا اهواز در راستای راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز یاد نمود و افزود: قطعا در این مسیر پیگیر بوده و هستیم تا انشالله با توسعه این تصفیه خانه معضل دیرینه ورود فاضلاب به کارون کاملا مرتفع گردد.

یوسفی بیان نمود: در دوسال اخیر تنها حدود ۷۷ پروژه فاضلاب توسط شرکت آب و فاضلاب اهواز اجرایی شده که نسبت به سالیان گذشته امری بی سابقه بوده است.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود انشالله بحران سیلاب و معضلات ناشی از آن را هرچه سریعتر پشت سر گذاشته و همچون سابق گام های مثبت در راستای توسعه زیرساخت های فاضلاب تداوم خواهد داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار